Németországi piacralépést fontolgat a 7-Eleven
Médiaértesülések szerint a német piacra való belépést tervezi a 7-Eleven kényelmi üzletlánc.
A 7-Eleven márka világszintű franchise-gazdája, a 7-Eleven International LLC, amely maga is a japán Seven & i Holdings Co tulajdonában áll, tapasztalt franchise-partnereket keres új 7-Eleven üzletek indításához Nyugat-Európa egyes részein.
Németországon kívül a kereskedő Franciaországban, Írországban, Olaszországban, Lengyelországban, Spanyolországban, Törökországban, az Egyesült Királyságban, Ausztriában és Svájcban is fontolgatja üzletek nyitását. A terv nem terjed ki a Benelux államokra.
A 7-Eleven egy globális márka, amely 19 országban több mint 83 000 üzletet – a 7 Eleven üzletek mellett Speedway, Stripes, Laredo Taco Company és Raise the Roost Chicken and Biscuits üzleteket – működtet.
Izrael
A lánc idén januárban Izraelben lépett piacra, amikor megnyitotta első üzletét Tel-Avivban, a Dizengoff Centre bevásárlóközpontban.
Az ország második legnagyobb városában és legnagyobb metropoliszában található üzlet nemzetközi élelmiszereket és italokat, valamint helyi finomságokat kínál.
Strukturális reformok
Tavaly a Seven & i Holdings Co bejelentette, hogy igazgatótanácsának átalakítását tervezi annak érdekében, hogy felgyorsítsa a tengerentúli növekedést.
Az átalakítás célja a sokszínűség növelése és új képességek-készségek bevonása a vállalat Japánon kívüli növekedésre törekvése közepette.
Kapcsolódó cikkeink
LED-es polccímkékkel pörgetné fel az eladásokat a Campari Németországban
Az olasz Campari innovatív eszközzel próbálja élénkíteni ikonikus italának, a…
Tovább olvasom >Kilencmillió eurós finanszírozáshoz jutott a vegán kutyaeledel-gyártó német Vegdog
A müncheni székhelyű vegán és gluténmentes kutyaeledelt gyártó Vegdog kilencmillió…
Tovább olvasom >Digitális kedvezményappot indított a német Norma
Németországban új digitális kedvezményalkalmazást indított a Norma diszkontlánc június 2-án…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >