Németországi piacralépést fontolgat a 7-Eleven
Médiaértesülések szerint a német piacra való belépést tervezi a 7-Eleven kényelmi üzletlánc.
A 7-Eleven márka világszintű franchise-gazdája, a 7-Eleven International LLC, amely maga is a japán Seven & i Holdings Co tulajdonában áll, tapasztalt franchise-partnereket keres új 7-Eleven üzletek indításához Nyugat-Európa egyes részein.
Németországon kívül a kereskedő Franciaországban, Írországban, Olaszországban, Lengyelországban, Spanyolországban, Törökországban, az Egyesült Királyságban, Ausztriában és Svájcban is fontolgatja üzletek nyitását. A terv nem terjed ki a Benelux államokra.
A 7-Eleven egy globális márka, amely 19 országban több mint 83 000 üzletet – a 7 Eleven üzletek mellett Speedway, Stripes, Laredo Taco Company és Raise the Roost Chicken and Biscuits üzleteket – működtet.
Izrael
A lánc idén januárban Izraelben lépett piacra, amikor megnyitotta első üzletét Tel-Avivban, a Dizengoff Centre bevásárlóközpontban.
Az ország második legnagyobb városában és legnagyobb metropoliszában található üzlet nemzetközi élelmiszereket és italokat, valamint helyi finomságokat kínál.
Strukturális reformok
Tavaly a Seven & i Holdings Co bejelentette, hogy igazgatótanácsának átalakítását tervezi annak érdekében, hogy felgyorsítsa a tengerentúli növekedést.
Az átalakítás célja a sokszínűség növelése és új képességek-készségek bevonása a vállalat Japánon kívüli növekedésre törekvése közepette.
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Az élelmiszerárak gyorsuló ütemben emelkedtek Németországban
Lassult a németországi infláció júniusban a szövetségi statisztikai hivatal, a…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >