Németországi piacralépést fontolgat a 7-Eleven
Médiaértesülések szerint a német piacra való belépést tervezi a 7-Eleven kényelmi üzletlánc.
A 7-Eleven márka világszintű franchise-gazdája, a 7-Eleven International LLC, amely maga is a japán Seven & i Holdings Co tulajdonában áll, tapasztalt franchise-partnereket keres új 7-Eleven üzletek indításához Nyugat-Európa egyes részein.
Németországon kívül a kereskedő Franciaországban, Írországban, Olaszországban, Lengyelországban, Spanyolországban, Törökországban, az Egyesült Királyságban, Ausztriában és Svájcban is fontolgatja üzletek nyitását. A terv nem terjed ki a Benelux államokra.
A 7-Eleven egy globális márka, amely 19 országban több mint 83 000 üzletet – a 7 Eleven üzletek mellett Speedway, Stripes, Laredo Taco Company és Raise the Roost Chicken and Biscuits üzleteket – működtet.
Izrael
A lánc idén januárban Izraelben lépett piacra, amikor megnyitotta első üzletét Tel-Avivban, a Dizengoff Centre bevásárlóközpontban.
Az ország második legnagyobb városában és legnagyobb metropoliszában található üzlet nemzetközi élelmiszereket és italokat, valamint helyi finomságokat kínál.
Strukturális reformok
Tavaly a Seven & i Holdings Co bejelentette, hogy igazgatótanácsának átalakítását tervezi annak érdekében, hogy felgyorsítsa a tengerentúli növekedést.
Az átalakítás célja a sokszínűség növelése és új képességek-készségek bevonása a vállalat Japánon kívüli növekedésre törekvése közepette.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment…
Tovább olvasom >Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >