Németországi piacralépést fontolgat a 7-Eleven
Médiaértesülések szerint a német piacra való belépést tervezi a 7-Eleven kényelmi üzletlánc.
A 7-Eleven márka világszintű franchise-gazdája, a 7-Eleven International LLC, amely maga is a japán Seven & i Holdings Co tulajdonában áll, tapasztalt franchise-partnereket keres új 7-Eleven üzletek indításához Nyugat-Európa egyes részein.
Németországon kívül a kereskedő Franciaországban, Írországban, Olaszországban, Lengyelországban, Spanyolországban, Törökországban, az Egyesült Királyságban, Ausztriában és Svájcban is fontolgatja üzletek nyitását. A terv nem terjed ki a Benelux államokra.
A 7-Eleven egy globális márka, amely 19 országban több mint 83 000 üzletet – a 7 Eleven üzletek mellett Speedway, Stripes, Laredo Taco Company és Raise the Roost Chicken and Biscuits üzleteket – működtet.
Izrael
A lánc idén januárban Izraelben lépett piacra, amikor megnyitotta első üzletét Tel-Avivban, a Dizengoff Centre bevásárlóközpontban.
Az ország második legnagyobb városában és legnagyobb metropoliszában található üzlet nemzetközi élelmiszereket és italokat, valamint helyi finomságokat kínál.
Strukturális reformok
Tavaly a Seven & i Holdings Co bejelentette, hogy igazgatótanácsának átalakítását tervezi annak érdekében, hogy felgyorsítsa a tengerentúli növekedést.
Az átalakítás célja a sokszínűség növelése és új képességek-készségek bevonása a vállalat Japánon kívüli növekedésre törekvése közepette.
Kapcsolódó cikkeink
Felhagy a Fresh házhozszállítási szolgáltatással az Amazon Németországban
Az amerikai Amazon hét év után megszünteti németországi Fresh élelmiszer-kiszállítási…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >