Nem tartja tovább „multikulturális” szépségipari termékeit zárt tárolókban a Walmart
Ezentúl nyitott polcokon tartja a színesbőrű vásárlók számára fenntartott szépségipari termékeket a Walmart.
A kiskereskedő számos kritikát követően döntött így, mivel sokan azt mondták, hogy a zárt tárolók azt sugallják, hogy a cég nem bízik bizonyos fogyasztókban.
A Wallmart elmondása szerint az USA-ban több tucat boltban tárolták ilyen módon a fent említett termékeket, hogy elrettentsék az esetleges bolti tolvajokat.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Az önkiszolgáló kasszák sikeréhez jobb stratégia is kell
Bár egyre több hír szól arról, hogy egyik kiskereskedő a…
Tovább olvasom >Megerősíti az Aldi US alacsony árakra vonatkozó ígéretét
Diszkontmodellje által kínált alacsony árainak vonzerejét helyezi előtérbe az Aldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az infláció a népszerű halételeken is meglátszik
Ahogy a nyári szezon közeledik, a belföldi nyaralók körében népszerű…
Tovább olvasom >A Tesco Magyarország a kihívások ellenére is optimista a jövőt illetően
A kiskereskedelmi szektor jelenlegi helyzetéről és a közeljövőben várható trendekről…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >