Nem ad többé ingyen termékmintát az Amazon
Leállítja ingyenesen kiszállított termékmintaküldő szolgáltatását az Amazon. A fogyasztóknak idáig nem kellett fizetniük a postaköltségért.
A program januárban kezdődött, s lehetővé tette, hogy a vásárlók kipróbálhassanak egyes termékeket, mielőtt eldöntik, hogy valóban szükség van-e rájuk. Az ingyenesen kiszállított minták elsősorban a kozmetikai, állateledel, és zöldség-gyümölcs kategóriába tartoztak, s az Amazon a vásárlók keresési preferenciái alapján küldte a mintákat.
Noha a kiskereskedő nem mondta, miért állítja le a szolgáltatást, feltehetően a döntésben nagy szerepet játszik a vásárlók privát szférájának megsértése, hiszen a célzott marketing a keresési előzmények alapján küldte a mintákat a fogyasztóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Márkaüzletet nyit a Clinique az Amazonon
Az Estee Lauder vállalathoz tartozó Clinique tovább növeli digitális kereskedelmi…
Tovább olvasom >Az év toptrendje a mesterséges intelligencia
Az idei év nemzetközi sajtóban megjelent trendelőrejelzései mind a fogyasztók,…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsit tesztel a belga Colruyt
A vásárlók által belehelyezett termékeket beolvasó és a vásárlás befejeztével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >Badacsonyi borok zajos sikere a New Yorkban
A Badacsonyi borvidék legnagyobb szabású eseménye immáron tizenharmadik alkalommal költözött…
Tovább olvasom >Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a…
Tovább olvasom >