Mostantól állandó termékként is elérhető lesz a vegán KITKAT
Tavaly jelent meg a teljesen növényi alapú KITKAT V, amelynek bevezetésével a gyártó egy régi fogyasztói kívánságnak tett eleget. A kimagaslóan pozitív visszajelzések alapján a Nestlé szeptember 1-től állandó kínálatába is felveszi a vegán finomságot, amelyet Európa 16 országában fog forgalmazni.
A KITKAT V mostani, széleskörű bevezetését megelőzően a növényi alapú újdonságot az Egyesült Királyság és néhány más ország – köztük Magyarország – fogyasztói kóstolhatták meg először. A magas kereslet és a pozitív visszajelzések alapján a gyártó szeptembertől az egész régióban elérhetővé teszi a rajongók által régóta várt finomságot.
„Csöndes forradalom zajlik az édesiparban, egyre többen keresik a növényi alapú alternatívákat. Mi hiszünk ebben a trendben, ezért már tavaly bemutattuk egyik legnépszerűbb márkánk vegán alternatíváját a magyar fogyasztóknak. A pozitív reakciók megerősítettek minket abban, hogy jó úton járunk”
– mondta Miklós Panna, Nestlé Hungária édesség üzletágának vezetője.
Az eredeti KITKAT receptúrában használt tejet a vegán változatban rizs alapú alternatíva váltja fel, amely nemcsak kitűnő textúrát és ízt biztosít, de tökéletes összhangot teremt a jól ismert ropogós ostya és a csokoládé ízvilága között.
A KITKAT V teljes, termelőtől a fogyasztóig tartó termékéletútját figyelembe véve 18%-kal kisebb karbonlábnyommal rendelkezik a hagyományos, tejcsokoládés KITKAT-hoz képest. Ez annak köszönhető, hogy a receptúrát teljesen növényi alapanyagokra cserélték.
A KITKAT V a Nestlé Kakaóterv (Nestlé Cocoa Plan) keretében, a Rainforest Alliance-szel együttműködésben fenntartható forrásból származó kakaó felhasználásával készül.
A Nestlé a forgalmazott italok és élelmiszerek széles skálájában egyre több növényi alapú termékkel igyekszik támogatni a vegán étrendet követőket, így folyamatosan bővíti a növényi alapú élelmiszer- és italkínálatát, és egyre több ismert és népszerű márkáját teszi elérhetővé vegán változatban is.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt a REWE első 100%-ban növényi alapú élelmiszerüzlete Berlinben
Megnyílt a német REWE első tisztán növényi alapú szupermarketje Berlinben,…
Tovább olvasom >Megvette a Vegan Food Group a német TofuTownt
A Vegan Food Group eddigi legnagyobb akvizíciója keretében vásárolta meg…
Tovább olvasom >Az Oatly használhatja a tej szót növényi italainak csomagolásán
A Legfelsőbb Bíróságon nyert pert az Oatly növényi alapú márka…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy tv-show is befolyásolhatja a gazdasági kultúrát – Máté Krisztina a legújabb FutureTalks podcastban
Máté Krisztina, az ismert televíziós személyiség több, mint 15 éve…
Tovább olvasom >Romániában 9,8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom 2024 első két hónapjában éves szinten
Romániában 9,8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom 2024 első két…
Tovább olvasom >Új üzenetekre van szüksége a növényi alapú húshelyettesítőknek 2024-ben
A kezdetben számos tényező folytán robbanásszerűen növekvő kategória eladásai tavaly…
Tovább olvasom >