Mostantól állandó termékként is elérhető lesz a vegán KITKAT
Tavaly jelent meg a teljesen növényi alapú KITKAT V, amelynek bevezetésével a gyártó egy régi fogyasztói kívánságnak tett eleget. A kimagaslóan pozitív visszajelzések alapján a Nestlé szeptember 1-től állandó kínálatába is felveszi a vegán finomságot, amelyet Európa 16 országában fog forgalmazni.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/08/KITKAT_30012_VEGAN_PHOTOGRAPHY_AUS_1X1_V4-300x300.jpg)
A vegánok örülnek az újdonságnak
A KITKAT V mostani, széleskörű bevezetését megelőzően a növényi alapú újdonságot az Egyesült Királyság és néhány más ország – köztük Magyarország – fogyasztói kóstolhatták meg először. A magas kereslet és a pozitív visszajelzések alapján a gyártó szeptembertől az egész régióban elérhetővé teszi a rajongók által régóta várt finomságot.
„Csöndes forradalom zajlik az édesiparban, egyre többen keresik a növényi alapú alternatívákat. Mi hiszünk ebben a trendben, ezért már tavaly bemutattuk egyik legnépszerűbb márkánk vegán alternatíváját a magyar fogyasztóknak. A pozitív reakciók megerősítettek minket abban, hogy jó úton járunk”
– mondta Miklós Panna, Nestlé Hungária édesség üzletágának vezetője.
Az eredeti KITKAT receptúrában használt tejet a vegán változatban rizs alapú alternatíva váltja fel, amely nemcsak kitűnő textúrát és ízt biztosít, de tökéletes összhangot teremt a jól ismert ropogós ostya és a csokoládé ízvilága között.
A KITKAT V teljes, termelőtől a fogyasztóig tartó termékéletútját figyelembe véve 18%-kal kisebb karbonlábnyommal rendelkezik a hagyományos, tejcsokoládés KITKAT-hoz képest. Ez annak köszönhető, hogy a receptúrát teljesen növényi alapanyagokra cserélték.
A KITKAT V a Nestlé Kakaóterv (Nestlé Cocoa Plan) keretében, a Rainforest Alliance-szel együttműködésben fenntartható forrásból származó kakaó felhasználásával készül.
A Nestlé a forgalmazott italok és élelmiszerek széles skálájában egyre több növényi alapú termékkel igyekszik támogatni a vegán étrendet követőket, így folyamatosan bővíti a növényi alapú élelmiszer- és italkínálatát, és egyre több ismert és népszerű márkáját teszi elérhetővé vegán változatban is.
Kapcsolódó cikkeink
Válság a csokoládépiacon?
Az elmúlt év végén jelentős drágulás volt tapasztalható a csokoládé…
Tovább olvasom >Hiányzik valami?
A NÉGYOSZ Konferencia a fenntarthatóbb hazai élelmezési rendszerek kialakítása címmel…
Tovább olvasom >Növényi alapú márkát vezet be a piacra a világ legnagyobb tejtermékgyártója
„Enjoy!” néven indított új növényi alapú márkát a Lactalis. A franciaországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >