Morbid, de hatásos internetes kampányba kezdett a Burger King
A gyorsétterem-lánc Whopper Sacrifice alkalmazása ingyenes hamburgerre jogosító kupont ad ajándékba azoknak, akik legalább tíz ismerőst törölnek a Facebook közösségi portálon vezetett baráti listájukról.
A vicces program, amely a szociális hálózatok
logikájának ellentmondva barátok gyűjtése
helyett inkább azok leépítésére
szolgál, nagy sikert aratott a Facebook használók
körében. Az akció saját oldalának
statisztikái szerint eddig több mint 50 ezer kapcsolat
alakult át hamburgerré a Facebookon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Miért harcol az olasz vendéglős – A nap videója
Őn mire szavazna: a vendéglős (és az olasz konyha) méltósága…
Tovább olvasom >Két Business Superbrands-díjat is kapott a METRO
Idén is kiválóan helytállt a Business Superbrands védjegyet odaítélő bizottság…
Tovább olvasom >