Mókás éttermi kampány: aki leadja a telefonját, ingyen bort kap
Az észak-itáliai Verona városában található Al Condominio étterem egy különleges ajánlattal várja vendégeit: egy üveg bort kínálnak azoknak, akik hajlandóak leadni mobiltelefonjukat a bejáratnál, és inkább az egymás társaságában való beszélgetést választják.
Angelo Lella, az étterem tulajdonosa elmondta, hogy céljuk az, hogy a vendégek ne a telefonjukat bámulják, hanem élvezzék az egymással töltött időt. Emellett bevallottan a marketing is szerepet játszik a kezdeményezésben, hiszen egy olyan éttermet szerettek volna létrehozni, ami más és egyedülálló.
Az étterembe érkező vendégek a bejáratnál egy zárt dobozba helyezhetik telefonjaikat, majd a kulcsot átadják a pincérnek, aki cserébe egy üveg bort szolgál fel nekik. Az étkezőknek lehetőségük van kritikákat is írni az elfogyasztott ételekről, melyet szintén a dobozba helyeznek. A legkiemelkedőbb kritikát író vendég az következő látogatás alkalmával ingyenes ételt fogyaszthat.
Az étterem kezdeményezése nagyon pozitív visszajelzéseket kapott, hiszen a vendégek kilencven százaléka választotta az ajándék bort a mobiltelefonjuk helyett. Bár Venetóban talán egyedülálló az ilyen kezdeményezés, Toszkánában már volt hasonló akció egy másik étteremben, a Marina di Cecinában található Separè 1968-ban, ahol az arról lemondó vendégek utalványokat kaptak.
Kapcsolódó cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Világot átívelő borászati összefogás – bemutatjuk a The Global AVA nemzetközi szervezetet
A kaliforniai Livermore-völgyi Borászati Közösség 2025. február 26-án bejelentette a…
Tovább olvasom >Borpiaci változások: csökkenő fogyasztás, kihívások és lehetőségek
Az elmúlt években jelentős átalakulás zajlott a hazai és nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >