Mókás éttermi kampány: aki leadja a telefonját, ingyen bort kap
Az észak-itáliai Verona városában található Al Condominio étterem egy különleges ajánlattal várja vendégeit: egy üveg bort kínálnak azoknak, akik hajlandóak leadni mobiltelefonjukat a bejáratnál, és inkább az egymás társaságában való beszélgetést választják.
Angelo Lella, az étterem tulajdonosa elmondta, hogy céljuk az, hogy a vendégek ne a telefonjukat bámulják, hanem élvezzék az egymással töltött időt. Emellett bevallottan a marketing is szerepet játszik a kezdeményezésben, hiszen egy olyan éttermet szerettek volna létrehozni, ami más és egyedülálló.
Az étterembe érkező vendégek a bejáratnál egy zárt dobozba helyezhetik telefonjaikat, majd a kulcsot átadják a pincérnek, aki cserébe egy üveg bort szolgál fel nekik. Az étkezőknek lehetőségük van kritikákat is írni az elfogyasztott ételekről, melyet szintén a dobozba helyeznek. A legkiemelkedőbb kritikát író vendég az következő látogatás alkalmával ingyenes ételt fogyaszthat.
Az étterem kezdeményezése nagyon pozitív visszajelzéseket kapott, hiszen a vendégek kilencven százaléka választotta az ajándék bort a mobiltelefonjuk helyett. Bár Venetóban talán egyedülálló az ilyen kezdeményezés, Toszkánában már volt hasonló akció egy másik étteremben, a Marina di Cecinában található Separè 1968-ban, ahol az arról lemondó vendégek utalványokat kaptak.
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Ca di Rajo – Menolia Prosecco Extra Brut/Brut/Extra Dry
A Menolia egy Prosecco DOC Treviso, amely a klasszikus Prosecco…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >