Mókás éttermi kampány: aki leadja a telefonját, ingyen bort kap
Az észak-itáliai Verona városában található Al Condominio étterem egy különleges ajánlattal várja vendégeit: egy üveg bort kínálnak azoknak, akik hajlandóak leadni mobiltelefonjukat a bejáratnál, és inkább az egymás társaságában való beszélgetést választják.
Angelo Lella, az étterem tulajdonosa elmondta, hogy céljuk az, hogy a vendégek ne a telefonjukat bámulják, hanem élvezzék az egymással töltött időt. Emellett bevallottan a marketing is szerepet játszik a kezdeményezésben, hiszen egy olyan éttermet szerettek volna létrehozni, ami más és egyedülálló.
Az étterembe érkező vendégek a bejáratnál egy zárt dobozba helyezhetik telefonjaikat, majd a kulcsot átadják a pincérnek, aki cserébe egy üveg bort szolgál fel nekik. Az étkezőknek lehetőségük van kritikákat is írni az elfogyasztott ételekről, melyet szintén a dobozba helyeznek. A legkiemelkedőbb kritikát író vendég az következő látogatás alkalmával ingyenes ételt fogyaszthat.
Az étterem kezdeményezése nagyon pozitív visszajelzéseket kapott, hiszen a vendégek kilencven százaléka választotta az ajándék bort a mobiltelefonjuk helyett. Bár Venetóban talán egyedülálló az ilyen kezdeményezés, Toszkánában már volt hasonló akció egy másik étteremben, a Marina di Cecinában található Separè 1968-ban, ahol az arról lemondó vendégek utalványokat kaptak.
Kapcsolódó cikkeink
Ez lehet az oka a vörösbor-fogyasztás drámai visszaesésének
Az elmúlt években világszerte érzékelhető a vörösbor-fogyasztás visszaesése – és…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Vár a Varjú a VarjúVárban!
Mindössze három hétig tartó felújítás után kitárta szárnyait Vendégei előtt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >