Mókás éttermi kampány: aki leadja a telefonját, ingyen bort kap
Az észak-itáliai Verona városában található Al Condominio étterem egy különleges ajánlattal várja vendégeit: egy üveg bort kínálnak azoknak, akik hajlandóak leadni mobiltelefonjukat a bejáratnál, és inkább az egymás társaságában való beszélgetést választják.
Angelo Lella, az étterem tulajdonosa elmondta, hogy céljuk az, hogy a vendégek ne a telefonjukat bámulják, hanem élvezzék az egymással töltött időt. Emellett bevallottan a marketing is szerepet játszik a kezdeményezésben, hiszen egy olyan éttermet szerettek volna létrehozni, ami más és egyedülálló.
Az étterembe érkező vendégek a bejáratnál egy zárt dobozba helyezhetik telefonjaikat, majd a kulcsot átadják a pincérnek, aki cserébe egy üveg bort szolgál fel nekik. Az étkezőknek lehetőségük van kritikákat is írni az elfogyasztott ételekről, melyet szintén a dobozba helyeznek. A legkiemelkedőbb kritikát író vendég az következő látogatás alkalmával ingyenes ételt fogyaszthat.
Az étterem kezdeményezése nagyon pozitív visszajelzéseket kapott, hiszen a vendégek kilencven százaléka választotta az ajándék bort a mobiltelefonjuk helyett. Bár Venetóban talán egyedülálló az ilyen kezdeményezés, Toszkánában már volt hasonló akció egy másik étteremben, a Marina di Cecinában található Separè 1968-ban, ahol az arról lemondó vendégek utalványokat kaptak.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszakba lép a Csányi Pincészet
A Villányi borvidék legnagyobb, évszázadokra visszanyúló hagyományokkal rendelkező pincészete, a…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >A Procter&Gamble különleges partnerséget jelentett be a Magyar Paralimpiai Bizottsággal és Hajmási Éva paralimpikonnal
A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >