Több mint 24 milliárd forint árbevétel a Mogyinál az idén
Nagy sikernek bizonyult, a Mogyi Kft. több mint 700 millió forintos költséggel kifejlesztett új terméke, a karamell bevonatú pattogatott kukorica, amelynek alapja a gömbpopcorn. Ez a különleges kukoricafajta természetes módon pattog ki gömb alakúra. A termék több mint 23 országban kapható, és bevezetése óta már mintegy 250 millió forintos forgalmat generált. A Mogyi Kft. az idén a tavalyihoz hasonló, 24 milliárd forintot meghaladó árbevételre számít, ami több mint 200 millió termék értékesítését jelenti. //
Kapcsolódó cikkeink
Magyarországon még mindig kevesen gondolkoznak kifejezetten energiahatékonysági célú fejlesztésekben
Magyarországon még mindig kevesen gondolkoznak kifejezetten energiahatékonysági célú fejlesztésekben. Erre…
Tovább olvasom >Elkezdődött a Lidl Magyarország eddigi legnagyobb logisztikai központjának építése
Megkezdődött a Lidl Magyarország ötödik, hazánkban az eddigi legnagyobb logisztikai…
Tovább olvasom >Fenntartható mobilitás a Westendben: úttörő mikromobilitási fejlesztések
A Westend bevásárlóközpont új, „Westend – összekapcsolva a várossal” nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >