Minden rekordot megdöntött az idei fekete péntek Amerikában
Az Adobe Analytics friss jelentése szerint jelentős, 7,5%-os növekedést mutatnak az előző évhez képest a fekete pénteki e-kereskedelmi költések az Egyesült Államokban, összesen rekordösszegű 9,8 milliárd dollárt elérve – számolt be a CNBC. Az emelkedés arra utal, hogy a fogyasztói költési hajlandóság nőtt 2022-hez képest, amikor a magas benzin- és élelmiszerárak miatt szűkebb volt a költségvetés.
Az Adobe Analytics szakértői szerint az impulzusvásárlások is hozzájárulhattak a növekedéshez, hiszen az online értékesítés 5,3 milliárd dollárját a mobilvásárlások tették ki.
Ugyanakkor a fogyasztók továbbra is árérzékenyek, különös tekintettel a tavalyi rekordinflációra és a kamatlábakra. Az Adobe adatai szerint az elektronikai termékek, mint az okosórák, televíziók és játékok, a fekete péntek legkeresettebb kategóriái közé tartoztak.
Az Adobe jelentése az amerikai kiskereskedelmi weboldalakon végzett egymilliárd látogatás és 100 millió egyedi termék elemzésén alapul 18 termékkategóriában. Fontos megjegyezni, hogy a fizikai tranzakciókat nem követi nyomon. A Mastercard külön elemzése szerint a bolti eladások kismértékű, mintegy 1%-os növekedést mutattak, míg az online eladások több mint 8%-os növekedést értek el tavalyhoz képest.
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >Aznapi szállítást vállal az eMAG Budapesten és Pest vármegyében
Az eMAG jelentős logisztikai fejlesztéseket hajtott végre, amelyek révén Budapesten…
Tovább olvasom >Együttműködést kötött a VOSZ és az eMAG a magyar kkv-k online értékesítési csatornáinak fejlesztésére
Partnerségi megállapodást írt alá a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >