Miért az olimpiát? – Megéri!

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 12. 16. 08:00

– Büszkén mondhatom, hogy tizenöt esztendeje öltöztetjük a komolyabb szakácsversenyek magyar indulóit – mondja Kovács Lajos, a Csintex Kft. tulajdonosa, a hazai szakácsok számára csak „Csintex” bácsi. – Az idei olimpia volt az első, ahol már érkezett támogatás egy konkurenstől is, úgy tűnik, mások is meglátták a fantáziát az ilyen szponzorációban.Nem tagadja, hogy a támogatás nem öncélú, hiszen már a szakácsruhák forgalmazásának első időszakában tudta, a vendéglátásba beszállítóként bekerülni az utcáról szinte lehetetlen. Kapóra jött, hogy az első prezentációk alkalmával a szállodalánc egyik intézményigazgatója felajánlotta, támogassa a versenyre induló csapatot. Örömmel vállalta a feladatot – mára a szakma komoly szereplői pontosan tudják, hogyan, milyen módon tehetik gazdaságossá a szponzor számára ezt a fajta „karitatív” tevékenységet. Tevékenysége során döntő volt, hogy az első szponzorált versenyzők azt is elmondták, hol követ el hibákat, hogyan tudna versenyképesebb termékkel megjelenni.
– Tudom, hogy a támogatásra szánt pénzt, ami marketingberuházásnak is tekinthető, költhetném hirdetésre, szórólapra, bármi másra, de szép lassan viszont szerelmesévé is váltam a szakácsversenyeknek. Ugyanakkor álszent dolog lenne nem bevallani, hogy mindez kitűnő lehetőség a pénztőke kapcsolati tőkére történő váltására.
Kovács Lajos nem tartja tragédiának, hogy a nagy hagyományokkal rendelkezőnek mondott nemzetek távol maradnak a versenytől, ennek valószínűleg taktikai és gazdasági okai vannak. Éppen ezért büszke, hogy többek között cégének támogatásával az egyik legnagyobb létszámú csapat képviselte hazánkat.

Kapcsolódó cikkeink