Metykó Tibor a Euronics új marketing és kommunikációs igazgatója
Márciustól Metykó Tibor tölti be az Euronics Műszaki Áruházlánc marketing és kommunikációs igazgatói posztját. A vezető 17 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, amit a marketing legkülönbözőbb területein, többek közt az energetikai és telekommunikációs szektorokban, valamint az építőiparban szerzett. Az Euronicsnál fő feladatai a vállalat nemzetközi expanziójának elősegítése, a vásárlási konverzió további növelése és az Euronics márka erősítése lesz.
Az Euronics új marketing igazgatója a KÉSZ Csoporttól érkezik, ahol marketing és vállalati kommunikációs igazgatóként építette fel szinte az alapoktól a vállalat marketingosztályát. Értékesítésközpontú, sokszor „testidegen” marketing megközelítésével nemcsak a cég eredményeire volt hatással, de jelentősen javította a társadalmilag negatívabb megítélésű építőipar renoméját is. Számos magyar és nemzetközi díja között a KÉSZ Csoportnál töltött idő alatt kétszer választották be a „TOP 50 marketingkommunikációs döntéshozó” hazai listájára.
A szakember ezt megelőzően közel három évig egy nemzetközi csapatban felelt a Nokia 5G és vezetékes technológiai szegmensének globális marketing stratégiájáért. Korábban az Adamsky Budapestnél stratégiai és üzletfejlesztési ügynökségi vezetőként, a Samsung Electronicsnál és a Vodafone-nál propozícióért és vállalati szegmensekért felelős marketingvezetőként dolgozott, illetve a UPC-nél és korábban az E.ON-nál szenior szegmensmenedzserként a vállalati és kormányzati szegmensek marketingstratégiájáért felelt.
Új pozíciójában Metykó Tibor feladata az online és offline látogatószám növelésén túl a konverzió további javítása és az Euronics nemzetközi terjeszkedésének támogatása lesz. A szakember emellett azt is szeretné elérni, hogy az Euronics márka sokkal inkább a vásárlók és a partnerek életének része legyen, ezzel erősítve a márkapercepció emocionális síkját.
„Úgy gondolom, a lehető legjobb pillanatban csatlakoztam az Euronicshoz, ahol egy eleve nagyon pörgő környezetben, komoly változások küszöbén áll a vállalat. Már az első hetek tapasztalatai alapján látom, hogy óriási érték, rengeteg lehetőség és ambíció van a cégben. Sok olyan terület van, ahol akár már a közeljövőben is fejleszthetjük szolgáltatásainkat”
– mondta el kinevezése kapcsán Metykó Tibor.
„Az elmúlt időszakban az Euronics ugrásszerű fejlődésen ment keresztül: a legnagyobb, több mint 60 üzletből álló offline hálózat mellé tavaly a legnagyobb magyar tulajdonú webshoppá lépett elő az online szegmens, amit a szintén az elmúlt évben megnyitott ultramodern, robotizált logisztikai központunk támogat. A napokban nyitottuk meg első koncepcióüzletünket Budaörsön, ahol a legkorszerűbb ügyfélélmény-növelő eszközöket teszteljük. Nagyon erős alapokkal kezdhetek tehát bele a márka további erősítésébe, és a csapatommal együtt azon leszek, hogy a vásárlóink egyre inkább úgy gondolják, öröm és gondtalan kikapcsolódás az Euronicsnál vásárolni, a többit pedig nyugodtan ránk bízhatják. Szeretném, ha a márka kitűnne nemcsak az versenytársi közegből, de a teljes magyar – és hamarosan a nemzetközi – piac meghatározó formálója lenne.”
Metykó Tibor, az Euronics új marketing igazgatója márciustól tölti be pozícióját.
Kapcsolódó cikkeink
Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >Jó hír a vásárlóknak: elindult az árcsökkenés a műszaki piacon
A magyarországi kiskereskedelmi forgalom apadásával párhuzamosan 2023-ban az Euronics szerint…
Tovább olvasom >Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét
Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét, a Positive…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >