Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az Euronics. A Black November majdnem felöleli a teljes novembert, az erre készült kampány pedig azt üzeni, hogy a kapkodás helyett tudatosan mérlegeljenek a vásárlók és azt vegyék meg, amire ténylegesen szükségük van. A vásárlás is kényelmesebb lesz, mint korábban, az Euronics több ezer új csomagpontra biztosítja a kiszállítást a szezonra.
Az Euronics az idei Black November kampányával az okos vásárlást támogatja, ahol a fogyasztók olyan termékeket vásárolnak, amelyeket ténylegesen használnak, felesleges impulzusvásárlás helyett. A Black November, a Black Friday és a karácsonyi szezon alatt ezért az a cél, hogy a vásárlók minőségi, tartós termékek mellett döntsenek, miközben elkerülik a hamis akciókat és felesleges vásárlásokat.
Kívánságlista segít abban, mire vágynak a vásárlók
„Őszinte, sallangmentes ajánlatokkal szállunk be ebbe az év végi őrületbe, valódi értéket kínálva, miközben a fogyasztók figyelmét is szeretnénk felhívni arra, hogy miért érdemes átgondoltan vásárolni. A kampány során önironikusan és őszintén mutatjuk meg, mennyi felesleges, impulzív vásárlás terméke kerül az emberek kosarába – gondoljunk csak a zöldségszobrászkészlethez hasonló abszurd eszközökre. Idén először egy kívánságlista segítségével felmértük, mire vágynak leginkább a vásárlók, az így gyűjtött információk pedig segítenek abban, hogy ajánlatainkat a lehető legjobban igazítsuk a vásárlói elvárásokhoz. Két hét alatt annyian használták ezt a funkciót mint egyébként 4 hónap alatt, a legtöbben pedig tévét, kávéfőzőt, hőszivattyús szárítógépet, okostelefont és elöltöltős mosógépet mentettek el a kívánságok közé. Az üzenetünk pedig végigkíséri a kampányt: Nem kell megőrülni – vásárolj okosan, és válassz hasznos termékeket. Ez ennyi”
– tette hozzá Metykó Tibor, az Euronics chief customer officere. A kampány egyébként teaser jelleggel már októberben elkezdődött, megelőzve a Black Friday körüli hangzavart.
Két új áruház, rengeteg új átvevőpont
Az alapos tervezés után pedig a vevők kényelmesebben szerezhetik be a kiszemelt termékeket, a Black Friday-hónapra az Euronics két új áruháza – Dunaharasztiban és Kecskeméten – nyitotta kapuit, így már országszerte 67 Euronics-üzlet várja a vásárlókat.
Emellett a cég nagy hangsúlyt fektet az online értékesítés fejlesztésére és az átvételi pontok bővítésére is. A Black Novemberre való felkészülés jegyében az Euronics októbertől már a DPD-s átvevőhelyekre és több mint 1600 Foxpost-automatába is kiszállítja a nonstop nyitva lévő online áruházából megrendelt termékeket, ez azt jelenti, hogy összesen már közel 5400 ponton lehet átvenni az Euronics által forgalmazott termékeket.
Filmek: a videóban szereplő ajánlatok nem valósak
https://vimeo.com/1023952736/cc7faa230b?share=copy
Kapcsolódó cikkeink
A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >Black Friday: Az egynapos akciótól az egész hónapos vásárlási lázig
A Black Friday, az Egyesült Államokból indult hatalmas leárazási hullám,…
Tovább olvasom >A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OECD feljavította globális GDP-növekedési előrejelzését 2025-re
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) az eddigi 3,2…
Tovább olvasom >Drágulhat a karácsonyi menü: mire számítsunk az ünnepi időszakban?
Ahogy közeledik az ünnepi időszak, sokan már tervezik a karácsonyi…
Tovább olvasom >Jellinek Dániel az Auchan új stratégiájáról beszélt
Jellinek Dániel, az Indotek Csoport tulajdonosa négy év tárgyalássorozat után…
Tovább olvasom >