METRO az iható vízért
A világon közel 2,1 milliárd ember nem jut hozzá biztonságos vízhez. Ez nemcsak a helyi közösségeknek óriási probléma, de mindannyiunk életét befolyásolja, mert különböző élelmiszereket és termékeket lehetetlen előállítani biztonságos víz nélkül.
A METRO Víz Világnapja programját 2017-ben indította el, hogy felhívja munkavállalói, beszállítói és vásárlói figyelmét a globális vízhiány és vízszennyezettség problémájára. Ennek az elkötelezettségnek fontos eleme a One Drop Alapítvánnyal való együttműködés, amelynek fő célkitűzése, hogy világszerte mindenki számára elérhető legyen a tiszta ivóvíz és a biztonságos szennyvízkezelés.
A METRO Víz Világnapja nemzetközi kezdeményezés kitűzött célja idén 5,3 millió euró összegyűjtése annak érdekében, hogy a fenntartható ivóvíz-hozzáféréssel és szennyvízkezeléssel élhetővé váljon több, mint 500.000 ember mindennapja az indiai Sheohar, Madhubani és Gaya térségében.
A program egyik kiemelt eleme az edukáció: a figyelem felhívása az általános higiénia (szappanos kézmosás) fontosságára, a víz biztonságos raktározására, kezelésére. Hangsúlyt kap a helyi gazdálkodók képzése is, amely során elsajátíthatják a hatékony vízfelhasználási technológiák tudományát, fejleszthetik hulladékgazdálkodási és vállalkozói ismereteiket.
A METRO kezdeményezése azzal támogatható, ha valaki 2021. március 17. és 2021. április 6. között a METRO Víz Világnapja alkalmából összeállított termékkínálatából vásárol.
A projekt nemzetközi szintű támogatói a Procter&Gamble, a Henkel, a Reckitt Benckiser és az Unilever.
További információ: www.metro.hu/vizvilagnapja2021
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >