METRO az iható vízért
A világon közel 2,1 milliárd ember nem jut hozzá biztonságos vízhez. Ez nemcsak a helyi közösségeknek óriási probléma, de mindannyiunk életét befolyásolja, mert különböző élelmiszereket és termékeket lehetetlen előállítani biztonságos víz nélkül.

Mindenki számára legyen elérhető a tiszta ivóvíz és a biztonságos szennyvízkezelés
A METRO Víz Világnapja programját 2017-ben indította el, hogy felhívja munkavállalói, beszállítói és vásárlói figyelmét a globális vízhiány és vízszennyezettség problémájára. Ennek az elkötelezettségnek fontos eleme a One Drop Alapítvánnyal való együttműködés, amelynek fő célkitűzése, hogy világszerte mindenki számára elérhető legyen a tiszta ivóvíz és a biztonságos szennyvízkezelés.
A METRO Víz Világnapja nemzetközi kezdeményezés kitűzött célja idén 5,3 millió euró összegyűjtése annak érdekében, hogy a fenntartható ivóvíz-hozzáféréssel és szennyvízkezeléssel élhetővé váljon több, mint 500.000 ember mindennapja az indiai Sheohar, Madhubani és Gaya térségében.
A program egyik kiemelt eleme az edukáció: a figyelem felhívása az általános higiénia (szappanos kézmosás) fontosságára, a víz biztonságos raktározására, kezelésére. Hangsúlyt kap a helyi gazdálkodók képzése is, amely során elsajátíthatják a hatékony vízfelhasználási technológiák tudományát, fejleszthetik hulladékgazdálkodási és vállalkozói ismereteiket.
A METRO kezdeményezése azzal támogatható, ha valaki 2021. március 17. és 2021. április 6. között a METRO Víz Világnapja alkalmából összeállított termékkínálatából vásárol.
A projekt nemzetközi szintű támogatói a Procter&Gamble, a Henkel, a Reckitt Benckiser és az Unilever.
További információ: www.metro.hu/vizvilagnapja2021
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >Növekvő sajátmárkás forgalom a Metrónál
2024/25-ös üzleti évének első öt hónapjában 24,8%-ra növelte sajátmárkás termékeinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >