METRO az iható vízért
A világon közel 2,1 milliárd ember nem jut hozzá biztonságos vízhez. Ez nemcsak a helyi közösségeknek óriási probléma, de mindannyiunk életét befolyásolja, mert különböző élelmiszereket és termékeket lehetetlen előállítani biztonságos víz nélkül.
A METRO Víz Világnapja programját 2017-ben indította el, hogy felhívja munkavállalói, beszállítói és vásárlói figyelmét a globális vízhiány és vízszennyezettség problémájára. Ennek az elkötelezettségnek fontos eleme a One Drop Alapítvánnyal való együttműködés, amelynek fő célkitűzése, hogy világszerte mindenki számára elérhető legyen a tiszta ivóvíz és a biztonságos szennyvízkezelés.
A METRO Víz Világnapja nemzetközi kezdeményezés kitűzött célja idén 5,3 millió euró összegyűjtése annak érdekében, hogy a fenntartható ivóvíz-hozzáféréssel és szennyvízkezeléssel élhetővé váljon több, mint 500.000 ember mindennapja az indiai Sheohar, Madhubani és Gaya térségében.
A program egyik kiemelt eleme az edukáció: a figyelem felhívása az általános higiénia (szappanos kézmosás) fontosságára, a víz biztonságos raktározására, kezelésére. Hangsúlyt kap a helyi gazdálkodók képzése is, amely során elsajátíthatják a hatékony vízfelhasználási technológiák tudományát, fejleszthetik hulladékgazdálkodási és vállalkozói ismereteiket.
A METRO kezdeményezése azzal támogatható, ha valaki 2021. március 17. és 2021. április 6. között a METRO Víz Világnapja alkalmából összeállított termékkínálatából vásárol.
A projekt nemzetközi szintű támogatói a Procter&Gamble, a Henkel, a Reckitt Benckiser és az Unilever.
További információ: www.metro.hu/vizvilagnapja2021
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >30 éves magyarországi fennállását ünnepli a METRO
Partnereivel és munkatársakkal együtt ünnepelte a METRO Nagykereskedelem magyarországi fennállásának…
Tovább olvasom >A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >