Merő Péter tervezett táskákat a Csodalámpa alapítvány számára
20 éves a Csodalámpa Alapítvány, kerek évfordulójukat a sajtó képviselőivel és véleményvezérekkel közösen ünnepelték a Csodák Napján. Az eseményen bemutatták az egyedi táskakollekciót, amelyet Merő Péter designer tervezett és amelynek értékesítésből befolyt összeg egy részét beteg gyermekek kívánságainak teljesítésére fordítják. A táskák megvásárolhatók lesznek többek között a Rossmann üzleteiben és Online Drogériájában is.
Már két évtizede váltja valóra életveszélyesen beteg gyermekek álmait a Csodalámpa Alapítvány. Munkatársai és önkéntesei nap mint nap azon dolgoznak, hogy segítsenek a legkisebbeknek átvészelni a hosszan tartó betegségeket, átmenetileg elfeledtetni a kezelések és a kórházi lét nehézségeit, lelkierőt adni, ami elengedhetetlen a gyógyulásukhoz.
November 30. az első kívánság teljesülésének dátuma, amit a kerek évforduló alkalmából Csodák Napjának kiáltott ki az alapítvány.
Idén Merő Péter designer is csatlakozott a misszójukhoz: egyedi táskákat tervezett az alapítvány részére, melyek értékesítésből befolyt összeg egy része a küldetésüket, valamint GyógyBűvészet nevű rehabilitációs programjuk fejlesztését támogatja. A stílusos kiegészítő megalkotása a divattervező javaslata volt, illetve a gyártás szervezése is a MERO brand támogatásával valósult meg. A vászontáskák már elérhetőek a Butlers üzletekben, a Rossmann üzleteiben és Online Drogériájában, valamint a Paloznaki Jazzpiknik és a Csodalámpa Alapítvány webshopján is megrendelhetőek decembertől.
„Fontosnak tartjuk, hogy a magánadományozói bázisunkat erősíteni tudjuk. Eddig jórészt az 1%-os adófelajánlásoknak köszönhetően kaptunk támogatást, most pedig szeretnénk kiskereskedelmi forgalomban is elérhető termékekkel ösztönözni az embereket a jótékonykodásra.”
– fogalmazott Patzauer Éva, a Csodalámpa alapítója.
A Vígszínház is segíti az alapítvány munkáját: A padlás című darab a Csodák Napján jótékony célt támogat. Jegybevételeinek egy részét a beteg gyermekek kívánságainak teljesítésére ajánlja fel. Rudolf Péter színház igazgató, az előadás kezdete előtt mondott pár szót felajánlásukról, megköszönte a nézőknek is a segítséget.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >Happy Periods: a Rossmann is támogatta az Artemis menstruációs szegénység elleni küzdelmét
Áprilisban a nőké a főszerep Budapest új kedvenc „nappalijában”, a…
Tovább olvasom >Újhullámos hajápolók
A hajfestékek és színezők piacán az innováció kiemelt szerepet kap,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >