Mentesség a friss húsoknál? Egy lépés a tudatosabb táplálkozásért
Az utóbbi években jelentősen megváltoztak a fogyasztói trendek, amelyek a húsiparra is nagy hatást gyakorolnak. Egyre nagyobb hangsúlyt kap a tudatos táplálkozás, a fogyasztók amellett, hogy finom ételekre vágynak, egyre tudatosabban odafigyelnek magukra és családjukra, lelkileg és testileg egyaránt.
Ehhez a Bonafarm Csoport, és azon belül a PICK Friss húsokat gyártó MCS Vágóhíd Zrt. prémium hústermékeivel nyújt segítséget. Megszokhattuk, hogy a PICK márkatermékek a legmagasabb minőséget képviselik, aminek alapja a kiváló minőségű hús alapanyag. Ezt a magas minőségű húst mostantól már friss hús formában is megvásárolhatják a fogyasztók.
A Bonafarm Csoport sertéságazatával közös fejlesztések eredményeként kerültek polcokra azok a „PICK Friss hús” logóval ellátott, magas hozzáadott értékkel rendelkező húsok, melyek három egyedülálló előnye a teljes élettartam alatt kizárólag GMO-mentes takarmány felhasználása, a felelős antibiotikumhasználat és a magasabb állatjóléti körülmények biztosítása.
A glutén-, laktóz- és egyéb allergénmentes termékek egyre bővülő választéka található meg a polcokon. De mi a helyzet azokkal a „mentességekkel”, amelyek az étel olyan összetevőit zárják ki, amelyek bár nem válthatnak ki a fogyasztóknál allergiás reakciót, mégis kifejezetten fontos tisztában lenni hatásaikkal, és amelyek étrendünkből való kiiktatása előnyös lehet a tudatos fogyasztók számára?
A biogyümölcsök és -zöldségek elterjedése jól példázza, hogy vegy- és permetszerek esetén ezt már felismertük. De mi a helyzet az antibiotikumokkal? Az antibiotikummaradványoktól főként hústermékek esetében tartanak a fogyasztók. Senki nem szeretne gyermekének felesleges antibiotikumbevitelt generálni a vasárnapi ebéddel. Önmagában viszont teljesen megvonni magunktól a húst azért veszélyes, mert a jó minőségű húsok teljes értékű fehérjeforrások, és vitaminokkal látják el a szervezetünket.
Amit tehetünk, az az, hogy jó minőségű, nyomonkövethető, ellenőrzött húsokat vásárolunk.
A „PICK Friss hús” márkajelzéssel ellátott termékeket gyártó MCS Vágóhíd Zrt. számára kulcsfontosságú, hogy a vásárlókhoz kerülő hústermékek kiemelkedő minőségűek legyenek, és biztonságos forrásból származzanak. A mohácsi vágóhíd és a Bonafarm Csoport stratégiai partnerségének köszönhetően ma már olyan sertéshúsokat kínál fogyasztói számára, amelyek eredete egészen az állat születéséig visszamenően bizonyíthatóan ismert, és a teljes élettartam alatt saját előállítású takarmánnyal takarmányozott állatokból származik.
Így tehát már azok a fogyasztók is megtalálják a számukra legmegfelelőbb húsokat a nagyobb áruházakban, akik kiemelten odafigyelnek arra, hogy GMO- és antibiotikummentes hústerméket vásároljanak. A termékek könnyebb azonosíthatóságát a csomagoláson megjelenő ikonrendszer segíti.
Az MCS Vágóhíd minden egyes beérkezett sertés esetében teljes mértékben tisztában van azok származásával, takarmányozásával és nevelésével. Ez a zárt, integrált és szigorúan nyomonkövetett rendszer teszi lehetővé azt, hogy a fogyasztók asztalára teljes mértékben biztonságos élelmiszer kerüljön.
A „PICK Friss hús” logóval ellátott termékek 100%-ban megbízható, magyar gazdaságban, gondosan nevelt sertésekből származnak.(X)
Kapcsolódó cikkeink
Nyilvános konzultációt indít az Európai Bizottság az uniós állatjóléti jogszabályok korszerűsítéséről
A mezőgazdasági termelés céljából tartott állatok jólétére vonatkozó uniós szabályozás…
Tovább olvasom >Csökkent a vágósertés termelői ára az egy évvel korábbihoz képest
A KSH adatai szerint Magyarország élősertés-kivitele 21,6 százalékkal 6,7 ezer…
Tovább olvasom >Milyen kincset keres Kempf Zozó, Pintér Ada, Trill Beatrix és Turai Barna a Börzsönyben? – Indul a KalandKör!
Egy vaskos regény, csúzli, netán egy tollasütő? Vajon milyen hasznát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Új pályán a kiskereskedelem
A kiskereskedelem nem csupán a gazdasági növekedés motorja, hanem a…
Tovább olvasom >Promóciós fordulat – a márkák visszatérnek, de csak akciósan?
Az elmúlt másfél évben a vásárlói döntések alapjaiban változtak meg…
Tovább olvasom >