Megváltoztatja üzletpolitikáját a MARS WRIGLEY Európában
A világ egyik legnagyobb édességgyártója bejelentette, hogy 2023-tól az Európában található gyárai számára vásárolt kakaó 100%-a ellenőrzött, felelős forrásból származik majd. A bejelentés olyan, hazánkban is népszerű csokoládétermékek előállítását érinti majd, mint a Snickers®, az M&Ms®, a Mars®, a Maltesers® és a Milky Way®.
A 100%-ban felelős forrásból származó kakaóra való áttérés a Mars Wrigley Kakaó a Generációkért stratégiájának (Cocoa for Generations) kulcsfontosságú része. A 2018-ban bejelentett stratégia azokra a kritikus kérdésekre összpontosít, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy a kakaótermelő családok boldogulni tudjanak, és olyan intézkedéseket tartalmaz, amelyek a gyermekek védelmére, az erdők megőrzésére és a gazdák jövedelmének javítására irányulnak.
– A kakaó a globális márkáink egyik kulcsfontosságú alapanyaga, emellett pedig az ellátási láncunkhoz tartozó mintegy 350 000 kakaótermesztő megélhetésében is fontos szerepet játszik. A világ egyik legnagyobb kakaófelvásárlójaként felelősséggel tartozunk azért, hogy segítsük a pozitív, hosszú távú, rendszerszintű változásokat és az ellátási láncunkhoz tartozó termesztőket és közösségeket – mondta Benjamin Guilbert, a Mars Wrigley Európáért, FÁK országokért & Törökországért felelős beszerzési alelnöke. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022/11. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
A zöldátálláshoz egyes nyersanyagokból bizonyos mértékig fedezhető a szükséglet Magyarországon
Magyarországon találhatók olyan nyersanyagok, amelyekből a zöldátálláshoz bizonyos mértékig fedezhető…
Tovább olvasom >A forgalmazók szerint változást hozhat az AI a gyümölcsellátási láncban
A mesterséges intelligencia (AI) technológia a gyümölcs- és zöldségforgalmazók szerint…
Tovább olvasom >A digitalizáció hozzájárul az élelmiszeripar versenyképesség növekedéséhez
A technológiai fejlődés és az informatikai eszközök térnyerése forradalmasíthatja az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >