Megújult Magyarország első Rossmann üzlete
Számunkra egy emberöltő, de egy cég történetében is hatalmas fejlődés, ami 26 év alatt végbemegy. Ezt szépen szimbolizálja a Rossmann Jerikó utcai üzlete, mely 1993-ban az áruházlánc első boltjaként nyitotta meg kapuit a magyar vásárlók előtt, idén pedig teljes felújításon és jelentős bővítésen átesve várja ismét a Debrecenieket.
Az 1993-as év ideális volt az üzleti beruházások számára. A rendszerváltozás után kinyílt a piac, a nyugati vállalatok elkezdtek érdeklődni az addig érinthetetlen „keleti blokk” iránt. Amikor a Rossmann úgy döntött, hogy Debrecenből indítja el az országos terjeszkedést, még nem voltak a térségben hipermarketek, diszkontok: gyakorlatilag nem létezett a mai értelemben vett kiskereskedelem. A cívisváros büszke lakói elsőként tapasztalhatták meg, milyen érzés egy modern, európai színvonalú drogéria bőséges kínálatából válogatni és vásárolni – kifejezetten jutányos áron, ahogy az alapító, Dirk Rossman cége 1972-es alapításakor megálmodta.
Innen indult sikerútjára a hazai Rossmann: az ezredfordulóra már 50-re növekedett boltjainak száma, 2009-ben központja átköltözött Üllőre, egy 27 000 m2-es épületkomplexumba, napjainkban pedig már több mint 210 üzletével Magyarország egyik legjobb márkaértékkel rendelkező hálózatának nevezhetjük. A vállalat számtalan jótékonysági programban lépett fel aktív támogatóként, és ennek a tevékenységének a jövőben is kiemelt szerepet szán. Ugyanilyen fontos saját családosokat segítő kezdeményezése, a Rossmanó Babaprogram, mely különböző kedvezményeket biztosít a kicsik 3 éves koráig. Nem csoda, hogy olyan köz- és elismert személyiségek vállalták a márka nagyköveti szerepét, mint Stahl Judit, Lilu vagy Viszkok Fruzsina. Velük nem csak a reklámokban találkozhatunk: a drogéria folyamatosan fejlesztett közösségi média felületein is hasznos tanácsokkal látják el a Rossmann vásárlóit.
Ám ennyi változás közepette sem feledkezett meg a cég első otthonáról. Idén a Jerikó utcai bolt nem csak egy szimpla „ráncfelvarráson” esett át: a korszerű világítás, letisztult és trendi design, valamint a folyamatos technológiai újítások mellett, melyek egyszerűbbé és kellemesebbé teszik a vásárlást, összesen 140 m2-rel bővült az üzlet területe. Ez nem csak nagyobb és kényelmesebb vásárlótérrel jár, de a raktár bővítése is beletartozik, ami tovább növeli a drogéria szolgáltatásaink kiemelkedő minőségét.
Ezzel egy, reméljük legalább újabb 25 éves fejezet kezdődik Debrecen és a Rossmann közös történetében.
Kapcsolódó cikkeink
Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Naponta új meglepetések a Rossmann adventi kalendáriumában
December 1-től 24-ig minden nap új ablakot nyithatunk ki a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >