Megújult a Sága
A fogyasztók könnyebb tájékozódása és a márkaimázs növelése érdekében teljesen új csomagolással és új logóval jelent meg a sárvári Sága Foods Zrt. Keleti Zsolt vezérigazgató szerint az elmúlt évek folyamatos fejlesztései nyomán elérkezett az idő, hogy a Sága termékek egységes megjelenésű, a fő márkát hangsúlyozó, a boltok pultjaiban már messziről felismerhető csomagolást kapjanak.
A logó- és csomagolásváltás a beteljesedése az elmúlt évek termék- és marketingfejlesztéseinek, amelynek eredményeként a piacon már önálló kategóriává fejlődő Füstli márka alá kerül a Sága valamennyi virslije, és a kínálat hamarosan új termékekkel is bővül. További újdonságok a magyaros és sajtos Falni Jó! kolbászok, valamint új almárkaként a Füstler pulykakolbászok. A tavaly bevezetett Füstlizer márka alatt forgalmazza a Sága a párizsijait, a sonkatermékeknek pedig a Royal lett az ernyőmárkája, e márka alá került a népszerű Selyemsonka is.
Az új csomagolásokon már ott van a Hazai Feldolgozású Termék védjegy is, hiszen a Sága több termékére megszerezte a hazai eredetet tanúsító minősítést.
A sonkatermékek gyártása is megújul. A cég tulajdonosa ugyanis tízmillió eurós beruházási tervet hagyott jóvá, amely révén a cég a virsli után a baromfisonka piacán is az élre akar törni. //
Kapcsolódó cikkeink
Navracsics Tibor: a turisztikai fejlesztéseket tájazonos módon kell megvalósítani
A turisztikai fejlesztéseket környezet- és tájazonos módon kell megvalósítani, úgy,…
Tovább olvasom >Csaknem 1,2 milliárd forintból újult meg a Mátravasút
Mintegy 1,2 milliárd forint kormányzati támogatással, 2018-tól két ütemben újult…
Tovább olvasom >Felavatták a Nébih új állatházát és magas biztonsági fokozatú kutatólaboratóriumát
Dr. Nobilis Márton élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkár és Dr.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >