Megújítja „Magyar” márkáját, és intenzív termékbevezetési kampányba kezd az Alföldi Tej
Új termékkel bővíti kínálatát az Alföldi Tej: a most átadott debreceni üzemben készülő sajtot a vállalat „Magyar” márkája alatt vezeti be a hazai élelmiszer-piacra.
Az Alföldi Tej Kft. 15 milliárdos debreceni beruházása révén egy sajtgyártó részleggel, illetve a sajtgyártás során keletkező édes savót feldolgozó savóporító üzemmel bővül a vállalat. Az üzemben trappista, illetve később gouda sajtot gyárt majd a tejipari cég.
A terméket az Alföldi Tej közismert, „Magyar” márkája alatt vezeti be: a „Magyar trappista sajt” kerek henger, felezett henger és szeletelt formában lesz kapható országszerte. A trappista sajt magyarországi kereskedelmi bevezetésének alkalmából a vállalat megújította a „Magyar” márka megjelenését is: a „Magyar trappista sajt” elegáns, fekete színű csomagolást kapott, amelyen aranyszínű a felirat, ezzel közvetítve, hogy prémium minőségű termékről van szó.
„A termék prémium jellegét az egyedi receptúra és az érlelési idő szigorú betartása garantálja. Az ősz folyamán átfogó marketingkampánnyal vezetjük be Magyarországon új sajtunkat. A kampány tv, rádió, online, outdoor és print megjelenések mellett influenszer együttműködésekből és kóstoltatásokból áll majd” – mondta Dobrovoczky István, az Alföldi Tej Kft. értékesítési és marketingigazgatója. A kampánytervezést és médiavásárlást a vállalat ügynökség nélkül, saját maga végzi.
Az Alföld Tej Kft.-ről
Az Alföldi Tej Kft. Magyarország egyik legnagyobb tejfeldolgozó vállalkozása. A cég 2003. április 30-án alakult, és először alapanyag-termeléssel, illetve -értékesítéssel foglalkozott. A vállalat 2005. novemberben megvásárolta a felszámolás alatt lévő Parmalat Hungária Zrt. székesfehérvári feldolgozó üzemét, majd 2015-ben a FrieslandCampina Zrt. debreceni üzeme került a társaság tulajdonába. Az Alföldi Tej a mai napig az egyetlen tejtermelő csoport, amelynek tulajdonosai 100%-ban magyar tejtermelők. Az Alföldi Tej Kft. vezető helyet foglal el a magyar tejtermékek értékesítésének piacán. Termékei 100%-ban magyar tejtermelők által előállított tejből készülnek. A feldolgozó üzemekben jelenleg UHT tej, ízesített tejek, ESL tej, túró, tejszín, vaj, tejföl, natúr és ízesített joghurtok és joghurtitalok, kefir, kaukázusi kefir, valamint vajkrémek készülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Pesszimistább a GKI a kormánynál növekedés, infláció és államháztartási hiány tekintetében
A GKI nem változtatott a 2024-re 2-2,5%-os növekedést váró prognózisán. Inflációs…
Tovább olvasom >A haltermelésben is szükség lehet vendégmunkásokra a hazai munkaerő hiánya miatt
A halászati ágazatban évek óta megfigyelhető kihívások ellenére 2024 ígéretes…
Tovább olvasom >A BAT további 60 milliárd forintos beruházásával Pécsen füst nélküli termékek új gyártóközpontja jön létre
A mai napon Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel bejelentett befektetés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >