Megrendezték az első „Flexi Fórum”-ot
Egy, a Danone és az NMS piackutató ügynökség által készített hazai kutatás szerint a tej- és hústermékek növényi alternatívákkal való helyettesítésére, valamint a vásárlások során a fenntarthatóság szempontjainak megfontolására napjainkban a Z-generáció a legnyitottabb. Ennek ellenére kevés az olyan felület, ahol a fiataloknak lehetősége lenne közelebbről megismerni a növényi alapú életvitel lehetőségeit.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
Ezt az űrt volt hivatott betölteni az idén első ízben megtartott „Flexi Fórum”. Az eseményt november 17-én a Danone Magyarország Kft., az Alpro és a Debreceni Egyetem rendezte meg.
Az egész napos, szemináriumokból és interaktív workshopokból álló, növényi alternatívákat előtérbe helyező rendezvény kiemelkedő aspektusa volt a Növényi Alapú Élelmiszereket Gyártók Országos Szövetsége (NÉGYOSZ) által fogalmazott „Növényi manifesztó” megismerése is. //
Kapcsolódó cikkeink
Váltás a cégtulajdonosok között: az Y generáció lett a magyar vállalkozások új motorja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fiatalok főként az élelmiszer-vásárlásokkal kerülnek be a digitális pénzügyek világába
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eleplant, 75% növényi alapú kenhető zsír 200 g
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OKSZ kommentárja a friss inflációs adatról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megtört a növekvő trend: idén ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor, mint tavaly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Váltás a cégtulajdonosok között: az Y generáció lett a magyar vállalkozások új motorja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


