Megrendezték az első „Flexi Fórum”-ot
Egy, a Danone és az NMS piackutató ügynökség által készített hazai kutatás szerint a tej- és hústermékek növényi alternatívákkal való helyettesítésére, valamint a vásárlások során a fenntarthatóság szempontjainak megfontolására napjainkban a Z-generáció a legnyitottabb. Ennek ellenére kevés az olyan felület, ahol a fiataloknak lehetősége lenne közelebbről megismerni a növényi alapú életvitel lehetőségeit.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
Ezt az űrt volt hivatott betölteni az idén első ízben megtartott „Flexi Fórum”. Az eseményt november 17-én a Danone Magyarország Kft., az Alpro és a Debreceni Egyetem rendezte meg.
Az egész napos, szemináriumokból és interaktív workshopokból álló, növényi alternatívákat előtérbe helyező rendezvény kiemelkedő aspektusa volt a Növényi Alapú Élelmiszereket Gyártók Országos Szövetsége (NÉGYOSZ) által fogalmazott „Növényi manifesztó” megismerése is. //
Kapcsolódó cikkeink
Növények újragondolva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vegpreneur Awards: innovatív növényi alapú termékek megmérettetése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kisebb a növényi alapú kutyaeledelek „mancsnyoma”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont az online vásárlás során
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Beszáll PepsiCo a „dirty soda” őrületbe – jön a Dirty Mountain Dew Cream Soda
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Továbbra is száguldanak az élelmiszeripari árak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >