Megnyílt az első hivatalos Google üzlet
New York város Chelsea negyedében nyitott meg június 17-én a Google első állandó üzlete egy korábbi posta és Starbucks kávézó helyén.
Évekig pop-up üzletformátummal jelent meg sok helyen a Google, hogy időről-időre, ideiglenes helyen és korlátozott ideig bemutassa termékeit a nagyközönségnek.
Első a sorban
Most elérkezett az idő, hogy a nagy riválisokhoz – Apple, Microsoft, Samsung, Amazon – hasonlóan a Google is megjelenjen a fizikai boltok közt Manhattanban, pont a felsorolt versenytársaktól pár saroknyira.
Körülbelül 465 négyzetméteres látványos eladótérben jelennek meg a Google termékei és szolgáltatásai egy különleges hangulatú dizájnba csomagolva. A dekoráció és bútorzat úgy lett kialakítva, hogy a kísérleti jelleget és a vállalat növekvő hardver portfólióját hangsúlyozza, néhány kiválasztott partner szolgáltatásával együtt. Lényegében a Google itt mutatja be a helyi és a turista vásárlóknak a Pixel okostelefonokat, a Home otthoni eszközöket, a Stadia és WearOS márkákat és a legújabb termékcsoportot, a Fitbit megoldásokat valamint a logózott ajándéktárgyakat, például baseball sapkát, kosárlabdát.
-Az elmúlt néhány évben valóban pop-up üzletekkel jelentünk meg, hogy jobban megértsük, milyen elvárásai vannak a vásárlóknak a Google-lel kapcsolatban. Összegeztük a 2016-os, 2017-es, 2018-as és 2019-es pop-upjaink tanulságait, és mindezt a tudást a Chelsea-ben nyílt üzletben egyesítettük – mondta a nyitás kapcsán Jason Rosenthal alelnök.
Kulisszatitkok
A járványkorlátozások miatt a vállalat fenntartja a szokásos biztonsági óvintézkedéseket, de az üzlet minden szolgáltatásával a nyilvánosság számára nyitva áll. A Google reméli, hogy ez már a pandémia vége és a város hamarosan lazít az előírásokon.
És bár a COVID-19 szinte biztosan lelassította a tervezett nyitást, a Google azt ígéri, hogy az üzlet teljes kínálatával a vevők rendelkezésére áll. A nyitást több hetes kísérleti időszak követi, amely során az áruház mintegy 50 alkalmazottját is teljesen kiképzik, a meggyőző vásárlási élmény elérése érdekében. Korábban a Google egy 1:1 méretű áruházi makettet épített fel Mountain View egyik hangárterében az ötletek kipróbálására.
Dedikált terek
A 17 méteres ablakokat szegélyező termékképernyők és diorámák mellett a Google „homokozó ládákkal” töltötte meg az üzletet – gyakorlatilag olyan makettek, mint egy nappali, hasonlóan a nagy bútorüzletekben található szobabemutatókhoz – jóllehet jobban megvilágítva. Van még egy játéktér a Stadia játékhoz és egy hangszigetelt hely a különböző Home / Nest termékek teszteléséhez.
Az Apple Store-hoz hasonlóan az ügyfelek behozhatják a meghibásodott eszközeiket, például a Pixel telefonjaikat javításra. A cég szerint növekszik a helyben megvárhatóan javítható eszközök száma, miközben bizonyos problémákat, például a törött képernyőt, ugyanazon a napon meg kell tudni oldani.
Valószínűnek tűnik, hogy az üzlet egy pilot, első a sorban és a Google további nyitásokat tervez az Egyesült Államokban és talán a nemzetközi piacokon, ahol a vállalat hardvert értékesít. Egyelőre azonban a Google nem nyilatkozott a témában.
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >A Schwarz Csoport és a Google együttműködése új szintre emeli a kiberbiztonságot Európában
A Lidl és Kaufland márkákat birtokló Schwarz Csoport hosszú távú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >