Megnyílt a 7-Eleven lánc új tesztboltja

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2021. 01. 28. 11:03

Az ötödik evolúciós dizájnú tesztboltját nyitotta meg az amerikai kényelmi élelmiszer boltlánc Dallas (USA) szomszédságában. A tesztboltokban a vállalat háromszoros forgalmat ér el azonos területű hagyományos boltjaihoz képest, ezért az új boltok mellett a régiekben is igyekszik felhasználni a tapasztalatokat.

7-Eleven Dallas

A POPAI Magyarország* anyaszervezete, a Shop! központ által kiadott Retail Enviroments oldalakon gyors boltlátogatásra a 7-Eleven legújabb, Lake Highlands-i üzletébe kalauzolta az érdeklődőket.

Kényelmi bolt újragondolva

Az Irving (Texas, USA) központú 7-Eleven kényelmi boltlánc 17 országban 71 800 franchise és liszensz üzletet működtet, amelyekből 9 350 található az Egyesült Államokban. 2019-ben kezdte meg az evolúciós dizájn koncepció tesztelését, ahol a vásárlók kipróbálhatják, megkóstolhatják az újdonságokat. New York, Washington D.C. és San Diego után Dallasban megnyitotta a második teszt boltot és a nyitások folytatását ígéri 2021-ben is. Ezek az üzletek megegyeznek abban, hogy mindben megtalálható a Laredo Taco gyorsétterem és a „bean to cup” önkiszolgáló, képernyőn való rendeléssel dolgozó kávézó. Helyben sütött friss pékáru, széles bio, természetes és reform választék valamint különleges bor és sör kínálat is várja a vásárlókat.

7-Eleven üzlet

– Sokat tanultunk az első Evolution üzletünk 2019-es megnyitása óta. A legfontosabb, hogy a kényelmi vásárlók imádják ezt a koncepciót és az egyedi választékunkat. Megtanultuk, mi hat a vásárlókra, és a tapasztalatokat már beépítettük az új és meglévő 7-Eleven üzleteinkbe – mondta Chris Tanco, a 7‑Eleven elnökhelyettese és COO.

A Lake Highlands-i üzlet

Egy helyi, őslakos, vegyes média festő és művész, Mariell Guzman segített az egyedi hangulat megteremtésében az üzlet és a környék számára. Két óriás  falfestményt festett Guzman, az egyiket az üzlet belsejében, másikat pedig az üzlet északi oldalán levő külső falra. Ez utóbbi a Walnut Hill felől jól látható, és alkalmas szelfik és közösségi média bejegyzések készítésére is. Guzman mexikói öröksége meghatározza művészetét, az élénk, gazdag színek és a szeszélyes, vidám minták használata jól tükrözik a környék energiáit.

Helyi művész

Azonnali fogyasztás és digitalizáció

Az önkiszolgáló melegital pultnál az érintőképernyőn leadott rendelést frissen őrült kávészemekből készítik el. A hidegital csapokból jeges teákat és kávékat, nitro italokat, ízesített szénsavas ásványvizet és valódi gyümölcsökből készült smoothie különlegességeket csapolhatnak maguknak a vásárlók.

Önkiszolgáló italautomata

A borpolcokon hazai és külföldi válogatások sorakoznak. A sörhűtőben pedig a nagy kedvenc amerikai márkák mellett import, kézműves és helyi sörök találhatók.

7-Eleven bor és sör

A péksütemények, croissantok helyben, frissen készülnek és illatukkal vonzzák a fogyasztókat.

Digitális fejlesztések teszik még izgalmasabbá a vásárlási élményt. A mobilos, érintésmentes fizetés sorbanállás nélküli, gyors távozást biztosít. A világjárvány miatt egyre népszerűbb a házhozszállítás és az online rendelések bolti átvétele, amelyek a 7NOW alkalmazáson keresztül rugalmasan lebonyolíthatók.

Mobilos fizetés

-Mindig is élenjártunk a digitális fejlesztésekben, különösen az érintésmentes fizetés, a házhozszállítás és a hűségprogramok tekintetében. Mindezek nagyon fontosnak bizonyulnak a pandémiás helyzetben is – hangsúlyozta Chris Tanco.

*A POPAI, 2015-től Shop! szervezet Chicago és Hollywood Florida központtal és közel 2000 helyi irodával működő, a Marketing at Retail iparágat összefogó nemzetközi szervezet. Magyarország 2003-ban csatlakozott a POPAI Magyarország Egyesület megalakításával, amely azóta is nonprofit szakmai, edukációs, kutatási és tudástransfer szerepet tölt be, főként az FMCG szektorban. Bővebben: popai.hu

Kapcsolódó cikkeink