Megnyílt a 7-Eleven lánc új tesztboltja
Az ötödik evolúciós dizájnú tesztboltját nyitotta meg az amerikai kényelmi élelmiszer boltlánc Dallas (USA) szomszédságában. A tesztboltokban a vállalat háromszoros forgalmat ér el azonos területű hagyományos boltjaihoz képest, ezért az új boltok mellett a régiekben is igyekszik felhasználni a tapasztalatokat.
A POPAI Magyarország* anyaszervezete, a Shop! központ által kiadott Retail Enviroments oldalakon gyors boltlátogatásra a 7-Eleven legújabb, Lake Highlands-i üzletébe kalauzolta az érdeklődőket.
Kényelmi bolt újragondolva
Az Irving (Texas, USA) központú 7-Eleven kényelmi boltlánc 17 országban 71 800 franchise és liszensz üzletet működtet, amelyekből 9 350 található az Egyesült Államokban. 2019-ben kezdte meg az evolúciós dizájn koncepció tesztelését, ahol a vásárlók kipróbálhatják, megkóstolhatják az újdonságokat. New York, Washington D.C. és San Diego után Dallasban megnyitotta a második teszt boltot és a nyitások folytatását ígéri 2021-ben is. Ezek az üzletek megegyeznek abban, hogy mindben megtalálható a Laredo Taco gyorsétterem és a „bean to cup” önkiszolgáló, képernyőn való rendeléssel dolgozó kávézó. Helyben sütött friss pékáru, széles bio, természetes és reform választék valamint különleges bor és sör kínálat is várja a vásárlókat.
– Sokat tanultunk az első Evolution üzletünk 2019-es megnyitása óta. A legfontosabb, hogy a kényelmi vásárlók imádják ezt a koncepciót és az egyedi választékunkat. Megtanultuk, mi hat a vásárlókra, és a tapasztalatokat már beépítettük az új és meglévő 7-Eleven üzleteinkbe – mondta Chris Tanco, a 7‑Eleven elnökhelyettese és COO.
A Lake Highlands-i üzlet
Egy helyi, őslakos, vegyes média festő és művész, Mariell Guzman segített az egyedi hangulat megteremtésében az üzlet és a környék számára. Két óriás falfestményt festett Guzman, az egyiket az üzlet belsejében, másikat pedig az üzlet északi oldalán levő külső falra. Ez utóbbi a Walnut Hill felől jól látható, és alkalmas szelfik és közösségi média bejegyzések készítésére is. Guzman mexikói öröksége meghatározza művészetét, az élénk, gazdag színek és a szeszélyes, vidám minták használata jól tükrözik a környék energiáit.
Azonnali fogyasztás és digitalizáció
Az önkiszolgáló melegital pultnál az érintőképernyőn leadott rendelést frissen őrült kávészemekből készítik el. A hidegital csapokból jeges teákat és kávékat, nitro italokat, ízesített szénsavas ásványvizet és valódi gyümölcsökből készült smoothie különlegességeket csapolhatnak maguknak a vásárlók.
A borpolcokon hazai és külföldi válogatások sorakoznak. A sörhűtőben pedig a nagy kedvenc amerikai márkák mellett import, kézműves és helyi sörök találhatók.
A péksütemények, croissantok helyben, frissen készülnek és illatukkal vonzzák a fogyasztókat.
Digitális fejlesztések teszik még izgalmasabbá a vásárlási élményt. A mobilos, érintésmentes fizetés sorbanállás nélküli, gyors távozást biztosít. A világjárvány miatt egyre népszerűbb a házhozszállítás és az online rendelések bolti átvétele, amelyek a 7NOW alkalmazáson keresztül rugalmasan lebonyolíthatók.
-Mindig is élenjártunk a digitális fejlesztésekben, különösen az érintésmentes fizetés, a házhozszállítás és a hűségprogramok tekintetében. Mindezek nagyon fontosnak bizonyulnak a pandémiás helyzetben is – hangsúlyozta Chris Tanco.
*A POPAI, 2015-től Shop! szervezet Chicago és Hollywood Florida központtal és közel 2000 helyi irodával működő, a Marketing at Retail iparágat összefogó nemzetközi szervezet. Magyarország 2003-ban csatlakozott a POPAI Magyarország Egyesület megalakításával, amely azóta is nonprofit szakmai, edukációs, kutatási és tudástransfer szerepet tölt be, főként az FMCG szektorban. Bővebben: popai.hu
Kapcsolódó cikkeink
Üzletet nyitott a 7-Eleven Laoszban
A 7-Eleven üzletlánc megnyitotta első boltját Laoszban. Az üzlet az…
Tovább olvasom >A strapabíró és átlátszó csomagolás a nyerő – eredmények a levesbetét száraztészta Termékmustrán
Megkérdeztük a bírálókat a levesbetét száraztészta Termékmustra során, hogy tészta…
Tovább olvasom >Az Asda 10000 munkahelyet teremt kisbolt-formátuma elindításával
Az Asda a következő négy évben 10 000 új munkahelyet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >