Megmozgatja a magyar sörpiacot a megújult Dreher
Több mint egy évtized után változik Magyarország vezető prémium sörének*, a Dreher Classic-nak a receptje, megjelenése és neve. A Dreher Gold receptúrájából kikerül a kukoricagríz, így ezentúl már csak 3 klasszikus összetevőt tartalmaz: árpamalátát, komlót és kristálytiszta vizet. A kívül-belül megújuló termék végleges ízének és csomagolásának kiválasztásában a magyar fogyasztók véleményére nagyban épített a márka.
Magyarországon számos hazai sör receptúrájának meghatározó eleme a kukoricagríz. Ez is hozzájárult a Dreher Classic könnyed fogyaszthatóságához. Az új Dreher Gold megalkotásánál a logóban szereplő háromszög szellemiségéhez tértünk vissza.
„Az új recepttel megmozgatjuk a hazai sörpiacot és megmutatjuk, hogy a Dreher név 165 év után is egyet jelent a hagyományokra épülő innovációval. A márka úgy újul meg és válik jobbá, hogy közben semmit sem veszít abból, amiért a fogyasztói eddig szerették” – mondta Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.
„Arra törekedtünk, hogy pusztán az árpámalátára, komlóra és vízre épülő recepttel is meg tudjuk tartani a termék könnyen ihatóságát. A végleges verziót a fogyasztóink bevonásával választottuk ki. A legfontosabb célunk az volt, hogy az ő ízlésüknek feleljünk meg” – mondta el az új receptről Séra Péter, a Dreher Sörgyárak sörfőzőmestere.
Az új Dreher Gold kellemesen kesernyés, karakteres ízű, az eddiginél még aranylóbb színű, hófehér habkoronával. A Dreher Gold-ot a fogyasztók harmonikusabbnak, frissebbnek ítélték a Dreher Classic-nál és az új termék színe is jobban tetszik nekik.
A név, a márkalogó és a csomagolás is megújul, hiszen a gyártó célja, hogy ne csak tartalmában, de megjelenésében is erősítsen prémium pozícióján a Dreher Gold. „Büszkék vagyunk budapesti gyökereinkre és ezt megjelenítjük az új csomagoláson is, amely a modernség és hagyomány tiszteletének ötvözetét tükrözi. A dobozokra és a palackcímkékre a régi Erzsébet híd fotója került rá a Fortepan gyűjteményéből”– tette hozzá Wilheim Gábor.
„A Dreher Sörgyárak Magyarország vezető sörgyártója**. 2017 márciusától a japán Asahi Csoport tagvállalataként működünk. A két cég közös értékeire támaszkodva alakítottuk ki a hosszútávú stratégiánkat, amely mentén kiváló minőségű prémium portfóliót alakítunk ki. A népszerű nemzetközi márkák forgalmazása mellett ennek az egyik legfontosabb mérföldköve a Dreher megújulása, vagyis a Dreher Gold bevezetése” – mondta Békefi Gábor, a vállalat vezérigazgatója.
A Dreher Gold – hasonlóan a Dreher Classic-hoz – a kiskereskedelemben 0,33, illetve 0,5 literes dobozban és üvegben lesz kapható, illetve 6*0,5 literes csomagolású dobozos és üveges multipackban.
A vendéglátóhelyeken ezen felül 30 és 50 literes hordós kiszerelésben , illetve tank sörként lesz elérhető az új termék.
A márkabevezetést TV reklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, erős vendéglátóhelyi és bolti kommunikáció, valamint mintaszórás támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Donald Trump tervezett vámjai kihívások elé állítják az amerikai alkoholipart
Donald Trump, az Egyesült Államok elnökjelöltje, 25%-os vámot javasolt a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóbb sörök – A nap képe
Sörök nem szabványos, frissként nem eladható gyümölcsökből.
Tovább olvasom >NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >