Meghosszabbítja a jelentkezési időszakot közösségépítő pályázatára a Tesco
Egy héttel tovább, 2018. november 23-ig lehet jelentkezni a Tesco helyi közösségeket támogató pályázatára, az „Ön választ, mi segítünk” programra. Az áruházlánc programjára azok a jótékony célú szervezetek és informális társaságok jelentkezhetnek, akik saját közösségükben egészséges életmódot népszerűsítő, környezetszépítő vagy épp oktató, képességfejlesztő programokat szeretnének megvalósítani.
Az érdeklődők országosan összesen 61 körzetben jelentkezhetnek közösségépítő ötleteikkel. Pályázatot beadni a program weboldalán, a www.tesco.hu/kozosseg oldalon lehet. A jelentkezéseket a Magyar Adományozói Fórum által felkért független szakértők bírálják el, és választják ki azokat, amelyek a szavazási szakaszba bejutnak, a programban ugyanis az áruházlánc vásárlói szavazhatnak arról, mely programok megvalósulását szeretnék támogatni. A pályázaton minden, a szavazási szakaszba bejutott szervezet támogatásban részesül majd, ők 400, 200, illetve 100 ezer forintot kaphatnak a szavazatok számának függvényében.
Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes!
Több mint 20 éves hazai működése során a Tesco a magyar gazdaság meghatározó szereplőjévé vált. 205 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel. Az értékteremtés megjelenik társadalmi szerepvállalásában is, amiben a helyi közösségek fejlesztésére, támogatására helyezi a hangsúlyt. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület platina fokozatú támogatójaként már több mint 150 áruházából adja át napi rendszerességgel az élelmiszerfelesleget. 2014 szeptemberétől 2018 szeptemberéig összesen több mint 7,5 milliárd forint értékben, közel 15 854 tonnányi termékkel támogatta a rászorulókat. Élelmiszermentő programja 2016-ban Felelős együttműködés kategóriában elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség Díjat. 2016-ban hagyományteremtő céllal elindított „Ön választ, mi segítünk” országos pályázata, amely során vásárlói szavazzák meg, hogy közösségükben milyen programokat támogasson a Tesco, az elindítás évében Leginnovatívabb támogatói program kategóriában a Magyar Adományozói Fórum Társadalmi Befektetések Díjának fődíjasa lett. Több éve stratégiai partnere a Magyar Vöröskeresztnek és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek, így hátrányos helyzetű családokat felkaroló, fiatalokat fejlesztő kezdeményezéseket, adománygyűjtő vagy véradó programokat is támogat.
Kapcsolódó cikkeink
Tesco: második szakaszába ért a „növényi alapú termékek” növekedése
A brit Tesco a növényi alapú élelmiszerek iránti kereslet második…
Tovább olvasom >Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >Napenergiával termeli meg az áruházi energiaszükséglet 26 százalékát a Tesco
Napelemes háztartási méretű kiserőműveket épített ki 25 áruháza tetején a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >