Meghódította a tudatos vásárlókat a környezetkímélő Crepto és Szilvia

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 05. 11. 10:57

Sikeres bevezető időszakon van túl a MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. Az innovatív, fóliamentes, papírdobozos csomagolásnak és a rendkívül kedvező ár-érték aránynak köszönhetően házról házra terjed az új Crepto és Szilvia híre. Aki újra felfedezte a márkát, nem engedi el, keresi a boltok polcain. A cég itt nem áll meg, jönnek az újrahasznosított papírból készült termékek.

Az online vásárlás térhódítása, a háztartási papíráruk iránti (tartalékolási) kereslet és a környezettudatosság szerepének növekedése egyaránt segítette a MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft.-t abban, hogy sikerrel vegye az újraindulás akadályait – mondja Bodrogai Ferenc, a társaság alapító tulajdonosa és ügyvezetője. A 100 százalékban magyar tulajdonú cég két éve vezette vissza a leghíresebb hazai márkákat a piacra. Miközben a Crepto toalettpapírokról mindenki tudja, hogy elérhetőek, a Szilviát pedig sokan ma is a papírtörlő szinonimájaként használják, ezek a márkák (a Nárcisz papírzsebkendővel együtt) jó néhány évre kikerültek a forgalomból. A visszavezetésük ezért egyszerre volt nehéz és könnyű, amit még egy különleges küldetés is érdekessé tett: a Crepto és a Szilvia visszavezetésével Európában egyedülálló innovációval jelentkezett a cég. A papírtörlő és a toalettpapír is papírdobozos csomagolással jelent meg, és nem fóliába húzva – miközben a termék maga is más minőséget képviselve környezettudatosabb a társainál. A kisebb guriga miatt több papír fér rá egy tekercsre, ezért 50–100 százalékkal több árunak van hely egy teherautón (kisebb a szállítási költség). Egy doboz, 12 tekercs Crepto 24 átlagos vécépapírnak felel meg, a 6 tekercs Szilvia pedig 14 átlagos papírtörlőt tesz ki.

– Eljött a változás ideje a higiéniai papírok piacán. A tudatos vásárlók nem a legolcsóbbat keresik, hanem azt, ami a legjobb a számukra. Az ilyen fogyasztó ezért keres egyrészt környezetkímélő terméket, másrészt olyat, amely a legjobb ár-érték arányt nyújtja a számára – fogalmaz Bodrogai Ferenc. A cég ezért stratégiáját leginkább nem a márkaismertség növelésére, hanem az edukációra alapozta, mondván, ha sikerül a tudatos fogyasztókkal megismertetni, mi az, amit az áron kívül érdemes figyelni a higiéniai papírtermékek esetében, akkor a MAGYAR PISZKE PAPÍR nyerni fog innovatív termékeivel. Az elképzelés beváltotta a hozzá fűzött reményeket, hiszen a tapasztalatok szerint a vevők keresik a terméket, aki újra felfedezte a márkát, nem engedi el, azt emeli le a boltok polcairól. Az előzetes feltételezéseket támasztja alá az is, hogy a Crepto és a Szilvia az online áruházakban nagyon előre tört. Ott, ahol van több tér és lehetőség az egyes termékek ár-érték arányának az alaposabb vizsgálatára, a MAGYAR PISZKE PAPÍR termékei rendre nyertesen kerülnek ki a vevőkért folyó versenyből.

A társaság azonban itt nem áll meg, hamarosan két újdonsággal is jelentkezik. Egyrészt megjelenik a kizárólag újrahasznosított papírból készült termék, másrészt nagyobb dobozzal is jelentkezik, hiszen a piac – az online megrendelések révén – egyre inkább tolódik a nagyobb kiszerelések felé. Ez nemcsak az egységárat csökkenti, de a fenntarthatóság szempontjainak is jobban megfelel.(x)

Kapcsolódó cikkeink