Megérkezett a valaha volt leggyengédebb Milka (x)
Megújult a dizájn, a csomagolás és a receptúra. A Milka bemutatja eddigi leggyengédebb csokoládéját új dizájnnal, csomagolással és merész tipográfiával, melyek mind a tejcsokoládé krémes ízét és a márka hagyományos gyengédségét fejezik ki.
A csomagoláson lévő Milka tehén – Lila – mögött a rajongók észrevehetik, hogy az alpesi tájat is újrarajzolták, hogy a márka származási helyét még hitelesebben jelenítsék meg. A grafika sokkal rétegzettebb, kontúrosabb lett, és elevenebb színtónusokkal játszik.
A csomagoláson két logó is látható. Az egyik azt hivatott kommunikálni, hogy a Milkát 100% alpesi tej felhasználásával gyártják, a másik pedig azt, hogy a tejcsokoládé fenntarthatóan termesztett kakaóbabból készül, amelyet a Mondelez kakaó-fenntarthatósági programja, a Cocoa Life révén szereznek be.
Maga a Milka tábla is friss, új külsőt kapott, a szögletesről lekerekített formára alakult. A fogyasztói tesztek és az ízélményre vonatkozó visszajelzések alapján a Milka simább tapintású lett, és jobb desszertélményt is nyújt. Az öntőforma is kiegészült néhány meglepetéssel: egy új Milka felirat gravírozással és – a termék életében először – egy Lila sziluettel, aki a tábla „főszereplőjeként” jelenik meg a csokoládén.
Egyetlen dizájnelem maradt változatlan az újratervezés során, ez pedig az ikonikus Milka lila szín, mely 1901 óta része a márkának.
Az új Milka-receptúrával készült tejcsokoládé minden eddiginél jobb ízű és még krémesebb, még több kakaóval, lágyabb olvadással és kiegyensúlyozott, édes ízvilággal.
Mayer Gábor, a Mondelez Hungária ügyvezető igazgatója elmondta:
„Tudjuk, hogy az emberek a tejcsokoládé kiválasztásakor az ízt értékelik a leginkább. Az új receptúra és forma kombinációja továbbfejlesztett ízélményt nyújt, így a Milka rajongók mostantól a valaha volt leggyengédebb alpesi csokoládét élvezhetik termékeink fogyasztásakor.”
Magyarországon 2022 júliusától találhatják meg a fogyasztók az új csomagolást a polcokon, 2023-ra pedig az új csomagolás megjelenik a teljes termékpalettán. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági kérdésekre kell válaszolnia a magyar cégeknek
Már csak pár hónapja van a magyar cégeknek arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >