Megérkezett a valaha volt leggyengédebb Milka (x)
Megújult a dizájn, a csomagolás és a receptúra. A Milka bemutatja eddigi leggyengédebb csokoládéját új dizájnnal, csomagolással és merész tipográfiával, melyek mind a tejcsokoládé krémes ízét és a márka hagyományos gyengédségét fejezik ki.
A csomagoláson lévő Milka tehén – Lila – mögött a rajongók észrevehetik, hogy az alpesi tájat is újrarajzolták, hogy a márka származási helyét még hitelesebben jelenítsék meg. A grafika sokkal rétegzettebb, kontúrosabb lett, és elevenebb színtónusokkal játszik.
A csomagoláson két logó is látható. Az egyik azt hivatott kommunikálni, hogy a Milkát 100% alpesi tej felhasználásával gyártják, a másik pedig azt, hogy a tejcsokoládé fenntarthatóan termesztett kakaóbabból készül, amelyet a Mondelez kakaó-fenntarthatósági programja, a Cocoa Life révén szereznek be.
Maga a Milka tábla is friss, új külsőt kapott, a szögletesről lekerekített formára alakult. A fogyasztói tesztek és az ízélményre vonatkozó visszajelzések alapján a Milka simább tapintású lett, és jobb desszertélményt is nyújt. Az öntőforma is kiegészült néhány meglepetéssel: egy új Milka felirat gravírozással és – a termék életében először – egy Lila sziluettel, aki a tábla „főszereplőjeként” jelenik meg a csokoládén.
Egyetlen dizájnelem maradt változatlan az újratervezés során, ez pedig az ikonikus Milka lila szín, mely 1901 óta része a márkának.
Az új Milka-receptúrával készült tejcsokoládé minden eddiginél jobb ízű és még krémesebb, még több kakaóval, lágyabb olvadással és kiegyensúlyozott, édes ízvilággal.
Mayer Gábor, a Mondelez Hungária ügyvezető igazgatója elmondta:
„Tudjuk, hogy az emberek a tejcsokoládé kiválasztásakor az ízt értékelik a leginkább. Az új receptúra és forma kombinációja továbbfejlesztett ízélményt nyújt, így a Milka rajongók mostantól a valaha volt leggyengédebb alpesi csokoládét élvezhetik termékeink fogyasztásakor.”
Magyarországon 2022 júliusától találhatják meg a fogyasztók az új csomagolást a polcokon, 2023-ra pedig az új csomagolás megjelenik a teljes termékpalettán. (x)
Kapcsolódó cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >