Megérkezett a valaha volt leggyengédebb Milka (x)
Megújult a dizájn, a csomagolás és a receptúra. A Milka bemutatja eddigi leggyengédebb csokoládéját új dizájnnal, csomagolással és merész tipográfiával, melyek mind a tejcsokoládé krémes ízét és a márka hagyományos gyengédségét fejezik ki.
A csomagoláson lévő Milka tehén – Lila – mögött a rajongók észrevehetik, hogy az alpesi tájat is újrarajzolták, hogy a márka származási helyét még hitelesebben jelenítsék meg. A grafika sokkal rétegzettebb, kontúrosabb lett, és elevenebb színtónusokkal játszik.
A csomagoláson két logó is látható. Az egyik azt hivatott kommunikálni, hogy a Milkát 100% alpesi tej felhasználásával gyártják, a másik pedig azt, hogy a tejcsokoládé fenntarthatóan termesztett kakaóbabból készül, amelyet a Mondelez kakaó-fenntarthatósági programja, a Cocoa Life révén szereznek be.
Maga a Milka tábla is friss, új külsőt kapott, a szögletesről lekerekített formára alakult. A fogyasztói tesztek és az ízélményre vonatkozó visszajelzések alapján a Milka simább tapintású lett, és jobb desszertélményt is nyújt. Az öntőforma is kiegészült néhány meglepetéssel: egy új Milka felirat gravírozással és – a termék életében először – egy Lila sziluettel, aki a tábla „főszereplőjeként” jelenik meg a csokoládén.
Egyetlen dizájnelem maradt változatlan az újratervezés során, ez pedig az ikonikus Milka lila szín, mely 1901 óta része a márkának.
Az új Milka-receptúrával készült tejcsokoládé minden eddiginél jobb ízű és még krémesebb, még több kakaóval, lágyabb olvadással és kiegyensúlyozott, édes ízvilággal.
Mayer Gábor, a Mondelez Hungária ügyvezető igazgatója elmondta:
„Tudjuk, hogy az emberek a tejcsokoládé kiválasztásakor az ízt értékelik a leginkább. Az új receptúra és forma kombinációja továbbfejlesztett ízélményt nyújt, így a Milka rajongók mostantól a valaha volt leggyengédebb alpesi csokoládét élvezhetik termékeink fogyasztásakor.”
Magyarországon 2022 júliusától találhatják meg a fogyasztók az új csomagolást a polcokon, 2023-ra pedig az új csomagolás megjelenik a teljes termékpalettán. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >