Megelőzte az Amazon a Wal-Martot
Jóval a várakozások felett alakult az Amazon online kiskereskedelmi cég idei második negyedéves eredménye és forgalma – írja a Napi Gazdaság nyomán az index. A seattle-i társaság 2015. április–júniusi időszakára váratlan, 92 millió dolláros nyereséget jelentett, holott egy évvel korábban még 126 millió dollár veszteséget volt kénytelen elkönyvelni.
A harmadik negyedévben az Amazon 23,3 és 25,5 milliárd dollár közötti nettó árbevétellel számol, a tavalyi harmadik évnegyed 20,6 milliárd dolláros forgalma után. A bejelentés után az Amazon részvényárfolyama 19 százalékkal, 573,45 dollárra ugrott a New York-i tőzsde zárás utáni kereskedelmében, miáltal 267 milliárd dollárra ugrott a cég piaci értéke.
Az online kiskereskedelmi cég ezzel lekörözte offline vetélytársát, a Wal-Martot, amelynek piaci kapitalizációja jelenleg csak 233,5 milliárd dollár, hiába bonyolít le értékben ötször akkora forgalmat évente. (index)
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >