Megelőzte az Amazon a Wal-Martot
Jóval a várakozások felett alakult az Amazon online kiskereskedelmi cég idei második negyedéves eredménye és forgalma – írja a Napi Gazdaság nyomán az index. A seattle-i társaság 2015. április–júniusi időszakára váratlan, 92 millió dolláros nyereséget jelentett, holott egy évvel korábban még 126 millió dollár veszteséget volt kénytelen elkönyvelni.
A harmadik negyedévben az Amazon 23,3 és 25,5 milliárd dollár közötti nettó árbevétellel számol, a tavalyi harmadik évnegyed 20,6 milliárd dolláros forgalma után. A bejelentés után az Amazon részvényárfolyama 19 százalékkal, 573,45 dollárra ugrott a New York-i tőzsde zárás utáni kereskedelmében, miáltal 267 milliárd dollárra ugrott a cég piaci értéke.
Az online kiskereskedelmi cég ezzel lekörözte offline vetélytársát, a Wal-Martot, amelynek piaci kapitalizációja jelenleg csak 233,5 milliárd dollár, hiába bonyolít le értékben ötször akkora forgalmat évente. (index)
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú kasszanélküli technológiát vezet be az Aldi az Egyesült Államokban
A Grabango által fejlesztett technológia az Amazon „Just Walk Out”…
Tovább olvasom >A Temu új stratégiával árasztja el a piacot
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való…
Tovább olvasom >A Walmart az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén
Két amerikai székhelyű kiskereskedelmi óriás áll az 50 legjobb globális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >