Még több vegán és vegetáriánus termék a Lidl Belgiumtól
A Lidl Belgium tovább bővíti vegán és vegetáriánus termékeit, hiszen egyre több fogyasztó keresi az ilyen jellegű árucikkeket és csökkenti húsfogyasztását.

Egyre kevesebb húst esznek a belgák
A kiskereskedő szerint a vásárlók egyre jobban kedvelik a növényi alapú húsalternatívákat. 2017 és 2020 között 60%-kal nőtt a húshelyettesítő termékek eladási aránya.
Minden harmadik belga vásárló legalább hetente egyszer vegetáriánus ételt eszik, tízből négy húsfogyasztó pedig szeretné a jövőben csökkenteni a húsfogyasztását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Édesség helyett gyümölcs – Meglepő akció a foodorától
Szokatlan kampánnyal ünnepelte idén a gyereknapot a foodora: gyümölcs- és zöldségakcióval…
Tovább olvasom >A növényi italokat gyártó Sproudba fektetett a Lantmännen
A svéd agrár-élelmiszeripari vállalat, a Lantmännen mintegy 10%-os részesedést szerzett…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európai terjeszkedésre készül a 7-Eleven
Stratégiai terjeszkedésre készül Európában a világ legnagyobb kényelmi üzletlánca, a…
Tovább olvasom >