Még több vegán és vegetáriánus termék a Lidl Belgiumtól
A Lidl Belgium tovább bővíti vegán és vegetáriánus termékeit, hiszen egyre több fogyasztó keresi az ilyen jellegű árucikkeket és csökkenti húsfogyasztását.

Egyre kevesebb húst esznek a belgák
A kiskereskedő szerint a vásárlók egyre jobban kedvelik a növényi alapú húsalternatívákat. 2017 és 2020 között 60%-kal nőtt a húshelyettesítő termékek eladási aránya.
Minden harmadik belga vásárló legalább hetente egyszer vegetáriánus ételt eszik, tízből négy húsfogyasztó pedig szeretné a jövőben csökkenteni a húsfogyasztását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy…
Tovább olvasom >A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a BioTechUSA cégcsoport
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a tisztán…
Tovább olvasom >Terjednek Németország vidéki területein az automata üzletkoncepciók
Németországban az okosboltok szcénája rohamtempóban fejlődik, és a vidéki területeken…
Tovább olvasom >