Idén is megrendezésre került a Master of Business
A Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. immár második alkalommal szervezte meg a Master of Business Budapest elnevezésű üzleti rendezvényt, ahol egyszerre ötven kereskedőházi partner és mintegy százötven magyar vállalkozás képviselője találkozhatott egymással.
– Rendezvényünk azért számít egyedülállónak, mert egy olyan platformot próbáltunk létrehozni, ahol a vállalkozók több száz üzleti lehetőséget ismerhetnek meg egy nap alatt úgy, hogy közvetlenül a külpiaci partnerektől, első kézből kapják ezt az információt – fogalmazott a Groupama Arénában lezajlott esemény megnyitóján Kun Gábor, a Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. vezérigazgató-helyettese (képünkön), aki arról is beszámolt, hogy a 2017-es év eredményei minden eddigit felülmúltak. Az elmúlt esztendőben az azt megelőzőhöz képest sikerült megháromszorozni, volumenében pedig meghatszorozni a sikeres ügyletek számát. A létrejött sikeres ügyleteket felsorolva megemlítette, hogy így jöhetett létre magyar technológiával tejüzem Algériában, épülhet sörfőző Montenegróban, valamint hazai cég adhat cybervédelmi tanácsokat Kuvaitban.
– Ezzel az üzleti találkozóval az a célunk, hogy hazahozzuk a külpiaci lehetőségeket a magyar cégeknek, a kereskedőházak képviselői pedig nagy örömmel jönnek, hiszen így alkalmuk van személyesen is megismerni azokat a hazai vállalkozókat, akiknek a termékeit ezáltal hatékonyabban tudják képviselni a nemzetközi színtéren – foglalta össze a Master of Business jelentőségét Kun Gábor. //
Kapcsolódó cikkeink
Nemzetközi exportsikerek kapujában a magyar vállalkozások
A Magyar Nemzeti Kereskedőház a tavalyi sikerekre való tekintettel, illetve…
Tovább olvasom >Regionálisan gondolkozik az MNKH – Lehetőségek az egységes gazdasági térben
Regionális szintű, határokon átívelő együttműködéssel nagy gazdasági potenciál szabadítható fel…
Tovább olvasom >Magyar borral Közép-Európába és az Egyesült Királyságba
A Külgazdasági és Külügyminisztériummal, a Magyar Nemzeti Kereskedőházzal és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >