Marketing cuvée
A 100%-ban hazai tulajdonú Cafe Frei sikerének egyik kulcsa, hogy a szórakoztatóipar oldaláról közelíti meg a vendéglátást. Erről szól az egységes, üzletenként mégis némileg eltérő belsőépítészet is: erőteljes színek, egzotikus utazások inspirálta dizájn, ami összhangban van a kávés koncepcióval és A világ kedvenc kávéi szlogennel. Különböző kávékonyhák mutatják meg a kávévilágot a japán stílusúaktól Dél-Amerika latinos kávéreceptjeiig, beleértve az újhullámos kávékat, a különböző desszertkávékat és tradicionális italokat.
Az ízélményekkel történő szórakoztatás és a történetmesélés a cél – ehhez nem csupán menülapot, de kéthavonta megjelenő százoldalas magazint is készít a cég. Aki betér valamelyik kávézóba, az asztalnál kóstolgatva és olvasgatva utazhatja körbe a világot – kávés szemmel.
A kiskereskedelemben is elismert szereplővé vált hálózat karácsony előtt bevezette az Espresso by Tamas Frei prémium cuvée-kollekciója első tagját, a toszkán ízvilágú és pörkölési stílusú kávékapszulát. Ebbe a cuvée-válogatásba olyan kapszulás kávék tartoznak majd, amelyek azonos arabica kávéfajták blendjei lesznek, különböző országok csúcsültetvényeiről. //
Kapcsolódó cikkeink
Rekordközeli globális kávétermés várható a 2025/2026-os szezonban
A világ kávépiaca új csúcs felé közelít: az amerikai mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Egyre többen választják idén a Balatont Horvátország helyett – de nem dőlhetnek hátra a vendéglátósok
Bár erős forgalommal kecsegtet a 2025-ös nyári szezon a Balatonnál,…
Tovább olvasom >Robbanás előtt a kávé és a tea ára
A reggeli kávé vagy a délutáni tea nem csupán ízlés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >Egyre többen választják idén a Balatont Horvátország helyett – de nem dőlhetnek hátra a vendéglátósok
Bár erős forgalommal kecsegtet a 2025-ös nyári szezon a Balatonnál,…
Tovább olvasom >Szállodák a fenntarthatóságért
Becslések szerint a kereskedelemben keletkező élelmiszer-pazarlás 10%-áért a szállodák felelősek…
Tovább olvasom >