Marketing cuvée
A 100%-ban hazai tulajdonú Cafe Frei sikerének egyik kulcsa, hogy a szórakoztatóipar oldaláról közelíti meg a vendéglátást. Erről szól az egységes, üzletenként mégis némileg eltérő belsőépítészet is: erőteljes színek, egzotikus utazások inspirálta dizájn, ami összhangban van a kávés koncepcióval és A világ kedvenc kávéi szlogennel. Különböző kávékonyhák mutatják meg a kávévilágot a japán stílusúaktól Dél-Amerika latinos kávéreceptjeiig, beleértve az újhullámos kávékat, a különböző desszertkávékat és tradicionális italokat.
Az ízélményekkel történő szórakoztatás és a történetmesélés a cél – ehhez nem csupán menülapot, de kéthavonta megjelenő százoldalas magazint is készít a cég. Aki betér valamelyik kávézóba, az asztalnál kóstolgatva és olvasgatva utazhatja körbe a világot – kávés szemmel.
A kiskereskedelemben is elismert szereplővé vált hálózat karácsony előtt bevezette az Espresso by Tamas Frei prémium cuvée-kollekciója első tagját, a toszkán ízvilágú és pörkölési stílusú kávékapszulát. Ebbe a cuvée-válogatásba olyan kapszulás kávék tartoznak majd, amelyek azonos arabica kávéfajták blendjei lesznek, különböző országok csúcsültetvényeiről. //
Kapcsolódó cikkeink
Hazaviszem az éttermet
Mi jut eszébe, ha kedvenc étterme vagy kávézója nevét meglátja…
Tovább olvasom >Várakozások az USA-ban
Az amerikai Nation’s Restaurant News november eleji cikkében azt taglalta,…
Tovább olvasom >Borravalóval kapcsolatos jogszabályi módosítások
A Nemzetgazdasági Minisztérium a szakmai szövetségekkel együttműködve új intézkedéseket vezet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >„Kényelmi” tálca – A nap képe
A hirtelen mozdulatok sem okozhatnak kárt a Couch Drink +…
Tovább olvasom >