Marketing cuvée
A 100%-ban hazai tulajdonú Cafe Frei sikerének egyik kulcsa, hogy a szórakoztatóipar oldaláról közelíti meg a vendéglátást. Erről szól az egységes, üzletenként mégis némileg eltérő belsőépítészet is: erőteljes színek, egzotikus utazások inspirálta dizájn, ami összhangban van a kávés koncepcióval és A világ kedvenc kávéi szlogennel. Különböző kávékonyhák mutatják meg a kávévilágot a japán stílusúaktól Dél-Amerika latinos kávéreceptjeiig, beleértve az újhullámos kávékat, a különböző desszertkávékat és tradicionális italokat.
Az ízélményekkel történő szórakoztatás és a történetmesélés a cél – ehhez nem csupán menülapot, de kéthavonta megjelenő százoldalas magazint is készít a cég. Aki betér valamelyik kávézóba, az asztalnál kóstolgatva és olvasgatva utazhatja körbe a világot – kávés szemmel.
A kiskereskedelemben is elismert szereplővé vált hálózat karácsony előtt bevezette az Espresso by Tamas Frei prémium cuvée-kollekciója első tagját, a toszkán ízvilágú és pörkölési stílusú kávékapszulát. Ebbe a cuvée-válogatásba olyan kapszulás kávék tartoznak majd, amelyek azonos arabica kávéfajták blendjei lesznek, különböző országok csúcsültetvényeiről. //
Kapcsolódó cikkeink
Prémium alapanyag
Igazi kávékülönlegességet mutat be októberben a Zwack Unicum Nyrt., az…
Tovább olvasom >Vendéglátás és turizmus összefüggései
Az MVI évente közzéteszi statisztikai helyzetjelentését a vendéglátásról, amelyből megismerhető…
Tovább olvasom >Túl a tízmillión – mérföldkőhöz ért a kávéértékesítésben a MOL
Iparági szinten is jelentős teljesítményt ért el az ország egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
II. Pálinkanapi Szakmai konferencia
A Pálinka Nemzeti Tanács tisztelettel meghívja Önt a II. Pálinkanapi…
Tovább olvasom >Hány koktél után mozdul meg alattad a szék? – A nap képe
Már a neve is feledésbe merült a 70-es években a…
Tovább olvasom >Kenyérsütés a tektonikus lemezek találkozása mentén – A nap videója
Valahogy megszaporodtak a hírek a világ különböző pontjain lévő működő…
Tovább olvasom >