Maradékmentő ötletek a MAGGI-tól
Az elmúlt években egyre fontosabbá vált a fogyasztók számára az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem. A magas infláció és növekvő élelmiszerárak eredményeként megnőtt az igény a pénztárcakímélő étkezési megoldásokra. Az emberek tudatosan arra törekszenek, hogy lerövidítsék a főzési folyamatot a rendelkezésre álló összetevőkkel. Mindezekre adnak választ a MAGGI új maradékmentő alapjai.
A portfólió 3 termékből áll: a MAGGI Lecsó alapból, a MAGGI Fűszeres tepsis burgonya alapból és a MAGGI Rakott tészta alapból, amelyekhez a fő alapanyagok a legtöbb kamrában megtalálhatóak.
A koncepció lényege, hogy a termék sokoldalú elkészítése lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy az otthon fellelhető hozzávalókat felhasználják. A MAGGI maradékmentő alapjai segítségével a kamrában, hűtőben megmaradt alapanyagok felhasználásával változatos, ínycsiklandó étel készíthető. A termékekkel elsődlegesen azokat a fogyasztókat szeretnénk megszólítani, akiknek fontos a megmaradt hozzávalók megmentése, valamint, hogy rövid idő alatt pénztárcabarát, tartalmas, változatos ételt készítsenek. A tavaszi időszakban az új termékbevezetést egy online és instore kampánnyal, valamint egy erős influenszer támogatással erősítjük. Készülünk egy aloldallal a Maggi.hu-n, ahol a fogyasztók inspirálódhatnak a termékek sokszínű elkészítéséről. Az új termékeket az üzletek polcain a Maggi alapok blokkon belül találják meg az újdonságot kipróbálni vágyók. (x)
Kapcsolódó cikkeink
MI-alapú készletmenedzsmenttel kísérletezik a Too Good To Go
A Too Good To Go legújabban a mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >A sárkány éve – gasztronómiai várakozások 2024-ben
Hatalmas energiák ébredését jelzi a kínai asztrológia a sárkány évében, amelyre…
Tovább olvasom >A műhús kérdése, az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem lesz a fő téma elnökségi témánk
A műhús kérdése, az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem és állatjóléti témák…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növényi alapú hab a tortán: RAMA Crema!
Kapucsínó, flat white, latte macchiato – selymesen krémes tejhab nélkül egytől…
Tovább olvasom >Megoldást nyújt egy magyar innováció a REPohár visszaváltási kihívásokra!
Nem túl régi a gyakorlat, hogy a fesztiválokon, szórakozóhelyeken, koncerteken…
Tovább olvasom >Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >