Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást kínáló új, vegán banán-kókusz ízű fagylaltot vezet be kínálatába.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A termék túlérett, egyébként kidobásra ítélt banánok felhasználásával készül, és az áruházlánc úgy becsüli, hogy induláskor mintegy 6500 banánt menthet meg a kezdeményezéssel. A fagylalt 65%-ban banánt, azaz dobozonként körülbelül másfél mentett banánt tartalmaz.
A banánban található triptofán segítheti a stressz és szorongás csökkentését, antioxidánsai pedig betegségek megelőzésében lehetnek hasznosak.
Az új termék illeszkedik az Auchan megmaradt élelmiszerek újrahasznosítását a minőség és elérhetőség megtartása mellett célul kitűző Zero Waste stratégiájához.
Nem ez az első ilyen terméke a láncnak: korábban már maradék kenyérből készült sört és más gyümölcsalapú jégkrémet is kínált.
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >