Már nyolc éve a mandula a legnépszerűbb dióféle az új termék bevezetésekben
Az Innova Market Insights adatai szerint már a nyolcadik egymást követő évben a mandula az első számú dióféle az európai termékbevezetésekben.
A mandula mind az egészséges élvezeteket, mind a növényi alapú alternatívákat és sokoldalú ízeket kedvelő fogyasztókat vonzza.
Tavaly több mint 5000 új mandulaterméket vezettek be Európában, ami a globális termékbevezetések közel felét (43,7%) teszi ki. Németország, Franciaország, Spanyolország és az Egyesült Királyság a vezető európai mandulainnovációs országok.
– A jelenlegi gazdasági környezet sok fogyasztót kényszerít nehéz vásárlási döntések meghozatalára, ezért a többféle igényt kielégítő innovatív termékek fejlesztése most fontosabb, mint valaha
– mondta Lu Ann Williams, az Innova Market Insights globális kutatási igazgatója.
– Nem meglepő, hogy a mandula továbbra is az első számú dióféle az újonnan bevezetett termékek esetében, hiszen táplálkozási profiljának és sokoldalúságának köszönhetően számos fogyasztói igényt képes kielégíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Alufix Prémium 3in1 Airfryer Sütőpapír
A piacon egyedülálló 3in1 szilikonozott sütőpapír. Alkalmazható: forrólevegős sütőhöz, multicookerhez…
Tovább olvasom >Verbena Menta-alma cukorka C- és D-vitaminnal 60 g
A már jól ismert Verbena gyógynövényes cukorkák legújabb íze, amely…
Tovább olvasom >Lendületet vett a növényi alapú élelmiszerek eladása Európában
Lendületesen ível felfelé a növényi alapú élelmiszerek forgalma Európában, mely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >