Már nyolc éve a mandula a legnépszerűbb dióféle az új termék bevezetésekben

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 08. 23. 09:43

Az Innova Market Insights adatai szerint már a nyolcadik egymást követő évben a mandula az első számú dióféle az európai termékbevezetésekben.

A mandula mind az egészséges élvezeteket, mind a növényi alapú alternatívákat és sokoldalú ízeket kedvelő fogyasztókat vonzza.

Tavaly több mint 5000 új mandulaterméket vezettek be Európában, ami a globális termékbevezetések közel felét (43,7%) teszi ki. Németország, Franciaország, Spanyolország és az Egyesült Királyság a vezető európai mandulainnovációs országok.

– A jelenlegi gazdasági környezet sok fogyasztót kényszerít nehéz vásárlási döntések meghozatalára, ezért a többféle igényt kielégítő innovatív termékek fejlesztése most fontosabb, mint valaha

– mondta Lu Ann Williams, az Innova Market Insights globális kutatási igazgatója.

– Nem meglepő, hogy a mandula továbbra is az első számú dióféle az újonnan bevezetett termékek esetében, hiszen táplálkozási profiljának és sokoldalúságának köszönhetően számos fogyasztói igényt képes kielégíteni.

Food Ingredients First

Kapcsolódó cikkeink