Már nyolc éve a mandula a legnépszerűbb dióféle az új termék bevezetésekben
Az Innova Market Insights adatai szerint már a nyolcadik egymást követő évben a mandula az első számú dióféle az európai termékbevezetésekben.
A mandula mind az egészséges élvezeteket, mind a növényi alapú alternatívákat és sokoldalú ízeket kedvelő fogyasztókat vonzza.
Tavaly több mint 5000 új mandulaterméket vezettek be Európában, ami a globális termékbevezetések közel felét (43,7%) teszi ki. Németország, Franciaország, Spanyolország és az Egyesült Királyság a vezető európai mandulainnovációs országok.
– A jelenlegi gazdasági környezet sok fogyasztót kényszerít nehéz vásárlási döntések meghozatalára, ezért a többféle igényt kielégítő innovatív termékek fejlesztése most fontosabb, mint valaha
– mondta Lu Ann Williams, az Innova Market Insights globális kutatási igazgatója.
– Nem meglepő, hogy a mandula továbbra is az első számú dióféle az újonnan bevezetett termékek esetében, hiszen táplálkozási profiljának és sokoldalúságának köszönhetően számos fogyasztói igényt képes kielégíteni.
Kapcsolódó cikkeink
A családi vállalatok soha nem látott mértékben fektetnek hangsúlyt az innovációra
Az innováció vezető szerepet kap a családi vállalkozások életében a…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >