Már nyolc éve a mandula a legnépszerűbb dióféle az új termék bevezetésekben
Az Innova Market Insights adatai szerint már a nyolcadik egymást követő évben a mandula az első számú dióféle az európai termékbevezetésekben.
A mandula mind az egészséges élvezeteket, mind a növényi alapú alternatívákat és sokoldalú ízeket kedvelő fogyasztókat vonzza.
Tavaly több mint 5000 új mandulaterméket vezettek be Európában, ami a globális termékbevezetések közel felét (43,7%) teszi ki. Németország, Franciaország, Spanyolország és az Egyesült Királyság a vezető európai mandulainnovációs országok.
– A jelenlegi gazdasági környezet sok fogyasztót kényszerít nehéz vásárlási döntések meghozatalára, ezért a többféle igényt kielégítő innovatív termékek fejlesztése most fontosabb, mint valaha
– mondta Lu Ann Williams, az Innova Market Insights globális kutatási igazgatója.
– Nem meglepő, hogy a mandula továbbra is az első számú dióféle az újonnan bevezetett termékek esetében, hiszen táplálkozási profiljának és sokoldalúságának köszönhetően számos fogyasztói igényt képes kielégíteni.
Kapcsolódó cikkeink
JUST mosógél 4 l – active, color
Prémium minőségű JUST mosógélek színes és fehér ruhák mosásához alacsony…
Tovább olvasom >Hankó Balázs: rekordszámú nevezés érkezett a 34. Országos Tudományos és Innovációs Olimpiára
Rekordszámú nevezés érkezett a középiskolai tudományos és innovációs tevékenységet fejlesztő…
Tovább olvasom >Magyar diákok kezében a jövő kulcsa: új lendülettel indul a Megoldások a holnapért 5. évada
Ötödik alkalommal indul a Samsung és az EdisonKids közös, kreatív…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >