Már kapható a Häagen-Dazs és Pierre Hermè új macaron-jégkrémcsaládja az Egyesült Királyságban
A Häagen-Dazs a macaronjairól híres cukrászmesterrel, Pierre Hermé-vel együttműködve dobta piacra új termékcsaládját.

A Häagen-Dazs X Pierre Hermé együttműködésében készült fagylaltok teljes választéka
A közös munkáról először februárban érkezett a bejelentés.
Ez lesz a márka egyik fő nyári újdonsága, amely három változatban – dupla csokoládés ganache, eper-málna, valamint yuzu-citrom – kapható, utóbbi csak a Häagen-Dazs fagylaltozóiban.
A Häagen-Dazs „francia hangulatú” globális bevezetést szeretne, és „a fagylaltok fagylaltját” Pierre Hermé-vel közös globális együttműködés keretében alkotta meg.
A bevezetést kísérő kampány továbbra is a „Ne állj meg!” globális témára épül, miközben hangsúlyozza a francia kapcsolatot, melyet a macaron testesít meg.
„A Pierre Hermé-vel való együttműködés tökéletes módja annak, hogy megmutassuk a márka hamisítatlan kézműves jellegét” – mondta Manuel Garabato, a Häagen-Dazs márkafejlesztési igazgatója.
A márka emellett a fagylaltozóiban különleges nyári menüt is kínál majd, amely három italból és egy Pierre Hermével közösen tervezett fagylaltból áll.
Kapcsolódó cikkeink
Halleluja a neve a jubileumi szentév fagylaltjának
Halleluja névre keresztelték a jubileumi szentév hivatalos kézműves fagylaltját, amely…
Tovább olvasom >Egyhengeres fagylaltot vagy kéthengerest? – A nap képe
Nagyobb, magasabb, de leginkább másabb a hengeres fagylalt, mint a…
Tovább olvasom >Ötletbörze Kansasban
Október 7–8-án került megrendezésre a Shop! Ideation konferencia, a magyar POPAI…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >