Már kapható a Häagen-Dazs és Pierre Hermè új macaron-jégkrémcsaládja az Egyesült Királyságban
A Häagen-Dazs a macaronjairól híres cukrászmesterrel, Pierre Hermé-vel együttműködve dobta piacra új termékcsaládját.
A közös munkáról először februárban érkezett a bejelentés.
Ez lesz a márka egyik fő nyári újdonsága, amely három változatban – dupla csokoládés ganache, eper-málna, valamint yuzu-citrom – kapható, utóbbi csak a Häagen-Dazs fagylaltozóiban.
A Häagen-Dazs „francia hangulatú” globális bevezetést szeretne, és „a fagylaltok fagylaltját” Pierre Hermé-vel közös globális együttműködés keretében alkotta meg.
A bevezetést kísérő kampány továbbra is a „Ne állj meg!” globális témára épül, miközben hangsúlyozza a francia kapcsolatot, melyet a macaron testesít meg.
„A Pierre Hermé-vel való együttműködés tökéletes módja annak, hogy megmutassuk a márka hamisítatlan kézműves jellegét” – mondta Manuel Garabato, a Häagen-Dazs márkafejlesztési igazgatója.
A márka emellett a fagylaltozóiban különleges nyári menüt is kínál majd, amely három italból és egy Pierre Hermével közösen tervezett fagylaltból áll.
Kapcsolódó cikkeink
Egyhengeres fagylaltot vagy kéthengerest? – A nap képe
Nagyobb, magasabb, de leginkább másabb a hengeres fagylalt, mint a…
Tovább olvasom >Ötletbörze Kansasban
Október 7–8-án került megrendezésre a Shop! Ideation konferencia, a magyar POPAI…
Tovább olvasom >Limitált kiadású „Emily In Paris” jégkrémet dob piacra a Häagen-Dazs
„Be More Emily” címmel indított új globális kampányt a Häagen-Dazs…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kevesebb lett a tőkés és a tőkejövedelmek reálértéke is csökkent 2023-ban
A NAV adatai szerint 2023-ban a tőkejövedelemmel rendelkezők száma 375…
Tovább olvasom >2025: top 10 trend a munka világában
A technológia fejlődése tovább formálja a különböző méretű vállalkozások működését…
Tovább olvasom >SIAL Innováció-díj 2024 nyertesek
A SIAL Innováció az élelmiszeripari újítások nemzetközi központja, amely kétévente…
Tovább olvasom >