Már kapható a Häagen-Dazs és Pierre Hermè új macaron-jégkrémcsaládja az Egyesült Királyságban
A Häagen-Dazs a macaronjairól híres cukrászmesterrel, Pierre Hermé-vel együttműködve dobta piacra új termékcsaládját.

A Häagen-Dazs X Pierre Hermé együttműködésében készült fagylaltok teljes választéka
A közös munkáról először februárban érkezett a bejelentés.
Ez lesz a márka egyik fő nyári újdonsága, amely három változatban – dupla csokoládés ganache, eper-málna, valamint yuzu-citrom – kapható, utóbbi csak a Häagen-Dazs fagylaltozóiban.
A Häagen-Dazs „francia hangulatú” globális bevezetést szeretne, és „a fagylaltok fagylaltját” Pierre Hermé-vel közös globális együttműködés keretében alkotta meg.
A bevezetést kísérő kampány továbbra is a „Ne állj meg!” globális témára épül, miközben hangsúlyozza a francia kapcsolatot, melyet a macaron testesít meg.
„A Pierre Hermé-vel való együttműködés tökéletes módja annak, hogy megmutassuk a márka hamisítatlan kézműves jellegét” – mondta Manuel Garabato, a Häagen-Dazs márkafejlesztési igazgatója.
A márka emellett a fagylaltozóiban különleges nyári menüt is kínál majd, amely három italból és egy Pierre Hermével közösen tervezett fagylaltból áll.
Kapcsolódó cikkeink
Häagen-Dazs „A város esszenciája” jégkrémkollekció
Az egyetlen jégkrémválogatás, amely elmerít a világ ikonikus városaiban, megidézve…
Tovább olvasom >Esős idő ellenére sokan voltak a Magyar Fagylalt Napján
Május 8-án országszerte kígyózó sorok és boldog vendégek jelezték, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Új dinamikák a drogériapiacon: a dm vezet, a Müller megelőzte a Rossmannt
A hazai drogérialáncok élmezőnyében komoly átrendeződés zajlott le 2024-ben: a…
Tovább olvasom >GKI-elemzés: Tovább csökkent a magyar ipari termelés
A magyar ipari termelés volumene két egymást követő évben csökkent…
Tovább olvasom >