Már borban is utazik az Alibaba
Az importborok iránt egyre növekvő igényt látva, a kínai e-kereskedelmi óriás, az Alibaba Group Holding Ltd. közel 290 millió dollárt fektet részvényjegyzés útján a kínai bor- és szeszimportőr, kiskereskedő 1919.cn-be.
Az 1919.cn az import mellett bort, sört és égetett szeszes italokat értékesít közvetlenül a fogyasztóknak. Az import termékek között szerepelnek Franciaország, Ausztrália, Spanyolország, Chile, Olaszország és az Egyesült Államok nagy bortermelőitől származó borok, valamint helyi szeszes italok. Az Alibaba egyelőre nem kommentálta a hírt.
Mintegy 23 milliárd dolláros forgalmával – a Vinexpo várakozásai szerint – Kína az elkövetkező öt évben az Egyesült Államok mögött a második legnagyobb borpiaccá nőhet.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: közös érdek a magyar bor sikere
A magyar bor sikere közös érdek, egyúttal nemzetépítő erő is,…
Tovább olvasom >Második borversenyt rendezte a Budapest Airport közel 300 magyar borral
Május 9-én került megrendezésre a Budapest Airport második borversenye, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, mennyibe kerül az 1949-es Tokaji Aszú, amit Orbán Viktor adott a kínai elnöknek
A magyar-kínai diplomáciai kapcsolatok 75. évfordulójának alkalmából Orbán Viktor miniszterelnök…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húzzák magukkal az iparági trendek a hullámkartonszegmenst
A világ egyik vezető stratégiai tanácsadó és piackutató vállalata, az…
Tovább olvasom >Van, ahol már elkezdték kijátszani az új üvegvisszaváltó automatákat
Romániában a műanyag palackok, alumíniumdobozok és üvegpalackok vásárlásakor 50 banis…
Tovább olvasom >Viszlát Aldi ár!
Az árvezető szerep 2024-ben némiképp túlértékelt. A rekord magas infláció…
Tovább olvasom >