Már alkoholmentes változatban is kapható az Asahi Super Dry az Egyesült Királyságban
A Super Dry 0,0% a tervek szerint ugyanolyan „jellegzetesen ropogós, frissítő, szuperszáraz ízzel” rendelkezik, mint az eredeti sör.
A termék az elkövetkező egy évben nyolc piacon kerül bevezetésre, 2023 januárjában elsőként az Egyesült Királyságban és Írországban, majd 2023 márciusától Ausztráliában, Új-Zélandon, az Egyesült Államokban, Kanadában és Franciaországban.
Mivel az Asahi a 2023-as rögbi-világbajnokság szponzora, az ital a torna valamennyi franciaországi helyszínén – a kilenc város 48 mérkőzésén – is elérhető lesz.
A bevezetést globális – így digitális és out-of-home – marketingkampány támogatja majd.
A kampány az Asahi Europe & International Legacy 2030 elnevezésű törekvésének része, amely értelmében az évtized végére portfóliójának 20%-a alkoholmentes lesz.
Az innováció alapjául kutatás szolgált, amely szerint a fogyasztók az íz terén semmilyen engedményre nem hajlandó prémium kategóriás alkoholmentes alternatívákat keresnek – közölte az Asahi.
Sam Rhodes, az Asahi UK marketingigazgatója szerint a Super Dry 0,0%-ot „úgy alkották meg, hogy íze ugyanolyan jellegzetesen szuperszáraz legyen, mint az eredeti terméké, és újabb opciót jelentsen a kínálatban a mértékletesség jegyében”.
„Kutatásaink és a tesztelések eredményei alapján biztosak vagyunk abban, hogy e rendkívül vonzó, prémium alkoholmentes sört minden alkalomra szívesen választják majd”.
Kapcsolódó cikkeink
Speciális zabitallal ihatják mostantól a britek teájukat
A Glebe Farm Foods legújabb növényi alapú itala, a PureOaty…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Hero Group a brit Deliciously Ella márkát
A svájci élelmiszergyártó Hero Group felvásárolta a Deliciously Ella néven…
Tovább olvasom >Zabkása- és granola-terméket is érint az Egyesült Királyságban bevezetendő új reklámtilalom
Az Egyesült Királyság kormánya 2025. október 1-től reklámtilalmat vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >