Már alkoholmentes változatban is kapható az Asahi Super Dry az Egyesült Királyságban
A Super Dry 0,0% a tervek szerint ugyanolyan „jellegzetesen ropogós, frissítő, szuperszáraz ízzel” rendelkezik, mint az eredeti sör.
A termék az elkövetkező egy évben nyolc piacon kerül bevezetésre, 2023 januárjában elsőként az Egyesült Királyságban és Írországban, majd 2023 márciusától Ausztráliában, Új-Zélandon, az Egyesült Államokban, Kanadában és Franciaországban.
Mivel az Asahi a 2023-as rögbi-világbajnokság szponzora, az ital a torna valamennyi franciaországi helyszínén – a kilenc város 48 mérkőzésén – is elérhető lesz.
A bevezetést globális – így digitális és out-of-home – marketingkampány támogatja majd.
A kampány az Asahi Europe & International Legacy 2030 elnevezésű törekvésének része, amely értelmében az évtized végére portfóliójának 20%-a alkoholmentes lesz.
Az innováció alapjául kutatás szolgált, amely szerint a fogyasztók az íz terén semmilyen engedményre nem hajlandó prémium kategóriás alkoholmentes alternatívákat keresnek – közölte az Asahi.
Sam Rhodes, az Asahi UK marketingigazgatója szerint a Super Dry 0,0%-ot „úgy alkották meg, hogy íze ugyanolyan jellegzetesen szuperszáraz legyen, mint az eredeti terméké, és újabb opciót jelentsen a kínálatban a mértékletesség jegyében”.
„Kutatásaink és a tesztelések eredményei alapján biztosak vagyunk abban, hogy e rendkívül vonzó, prémium alkoholmentes sört minden alkalomra szívesen választják majd”.
Kapcsolódó cikkeink
Újra piacra léphet a 7-Eleven az Egyesült Királyságban
A 7-Eleven nemzetközi élelmiszerlánc újraépítheti jelenlétét az Egyesült Királyságban, mivel…
Tovább olvasom >Kivonulni készül Nyugat-Európából a Getir
A Getir gyorskereskedelmi vállalat arra készül, hogy Törökország és (egyelőre)…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >