Termékeink bemutatása a fő cél

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 12. 01. 13:54

Az elmúlt 2-3 évben alapvetően nem változott a professzionális konyhai nagygépek piaca – elemez Gál Sándor, az Assur Kft. tulajdonos-cégvezetője –, továbbra is a pályázati pénzek felhasználása a domináns, saját tőkéből jellemzően inkább csak a géppótlás, egy-egy készülék beszerzése történik. Érdekes tapasztalat ugyanakkor, hogy hiába áll rendelkezésre x forint a pályázati pénzekből, a pályázók egy része mégis a legolcsóbb készüléket szeretné megvásárolni. Pedig a legolcsóbb készülékek általában nem tartoznak a jobbak közé.


Gál Sándor
tulajdonos-cégvezető
Assur

Mára a Sirha szakkiállítás Magyarországon egészen speciális vásárrá vált: alapvetően végfelhasználók a vásárlátogatók. Sokan csak a kiállítás miatt csúsztatják el a rendezvényig a beszerzéseiket, hogy ott majd olcsóbban vásároljanak készüléket, mint előtte vagy utána. Ehhez az elváráshoz alkalmazkodik a kiállítók jelentős része is – ez majd a standokon érzékelhető is lesz.

Az Assur kiállítási koncepciója már évek óta változatlan: nem az az elsődleges szándékunk, hogy eladjuk a kiállított készülékeket. Legfontosabb célunknak azt tekintjük, hogy bemutassuk kínálatunkat a vevőinknek: a kimagasló minőségű Liebherr hűtőkészülékeket, vagy egy teljes konyha berendezését a Diamond készülékekkel akár 2 hét alatt.

A digitalizáció alapvetően megváltoztatta cégünk marketingtevékenységét. A kommunikációnk hangsúlya az offline-ról az online kommunikációra helyeződött át. Ezeket a kommunikációs lehetőségeket már eddig is használtuk – például a weboldalon lapozható prospektusok, élő raktárkészlet-nyilvántartó, hűtőleválogató és egyéb programok formájában. //

Kapcsolódó cikkeink