Magazin: Kiállítók nyilatkoznak a Sirháról I.
Az előzetes tervek szerint a Sirhán mintegy nyolcvan kiállító részvételével szervez közösségi megjelenést az MT Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága. Az OMÉK váltóévében ez lehet az a nemzetközi szakmai kiállítás Budapesten, amely a legmegfelelőbb alkalmat biztosítja a magyar élelmiszerek népszerűsítésére, piaci helyzetbe hozására.
A vásáron mintegy 850 m²-es közösségi standdal jelenünk meg. Terveink szerint lesz borászatokat felvonultató sziget és vadból készült termékek bemutatója. A hús-, a tejipar, a méztermelők, a szeszfőzdék és a fűszerpaprika feldolgozók jeles képviselői is kiállítanak nálunk. Az édesipar is jelen lesz, mi több, számos újdonsággal és meglepetéssel az élelmiszeripar teljes vertikuma. Reméljük, hogy a Bocuse d’Or európai döntőjét övező nemzetközi érdeklődés ráirányítja a figyelmet a kiállítókra is, így a hazai élelmiszerek és italok presztízse is érezhetően emelkedik majd.
A vendéglátáshoz és a turisztikához kapcsolódó gasztronómia és termelői beszállítás is egyre fontosabbá válik, ami különösen nagy jelentőséggel bír 2016-ban, amikor a hazai turizmusban a Gasztroélmények Évét hirdettük meg. A Sirha ideje alatt többek között a hosted buyer programban veszünk részt, amely azt jelenti, hogy vendégül látunk majdnem félszáz külföldi beszerzőt. Velük a mi kiállítóink találkozhatnak és megbeszéléseket is kezdeményezhetnek. Emellett a MT Zrt. szerepet vállal a Bocuse d’Or európai döntőjét szervező munkacsoportban, amelynek keretében májusra tanulmányutat tervezünk külföldi, gasztronómiában jártas újságírók részére, hogy megmutassuk hazánk különlegességeit.
Az elmúlt években a lehetőségekhez mérten mindig igyekeztünk részt venni a minket érintő szakmai kiállításokon. A közelmúltban impozáns standdal voltunk jelen a Foodapest és az OMÉK szakkiállításon. Ilyenkor legfontosabb számunkra termékeink minőségének bemutatása és a márka ismertségének növelése.
2016-ban határozott célunk az évekkel ezelőtt elkezdett márkastratégia töretlen folytatása. Tovább szeretnénk növelni piaci részesedésünket, valamint a Soós Tészta brand reputációját. Ehhez kiváló eszköz a Sirha kiállításon való megjelenés, hiszen egy nagy múltú, nemzetközileg is elismert rendezvényen vehetünk részt, ahol a horaca szektor jeles képviselői is elérhetőek számunkra.
Alapvető koncepciónk, hogy megismertessük termékeinket a fogyasztókkal, a kereskedőkkel és a horecában dolgozókkal. Közel 60 nm-es standunkon kollégáink kóstoltatást tartanak majd, ahol az érdeklődők megismerkedhetnek a különböző tésztafélék felhasználási területeivel.
Az ASSUR Kft. 20 év óta vesz részt rendszeresen a Hoventán, majd a jogutódnak számító Sirha szakkiállításon. Ilyenkor mindig számos tapasztalatot és új üzleti partnert szerzünk, de sokat tanulunk a többi kiállítótól is. Ezeken a rendezvényeken nem elsősorban az értékesítés, hanem az általunk képviselt márkák, a Liebherr és a Diamondés mind szélesebb körben való megismertetése a fő célunk.
Mint mindig, most is két standon leszünk jelen a kiállításon. Koncepciónk: bemutatni egy berendezett modell-konyhát – előkészítőkkel, főzőtérrel, mosogatással együtt; illetve reprezentálni a Liebherr hűtők széles választékát: a több mint 170-féle hűtőtípusból 15-öt bemutatunk a standunkon.
Hogy a drágább árú, de alacsony fogyasztású készülékek néhány év alatt „olcsóbbakká” válnak, egy „önkiszolgáló információs” rendszerrel bizonyítjuk standunkon, ahol mindenki kiszámolhatja, összehasonlíthatja az általa kiválasztott hűtők költségeit (bekerülés, üzemelés, szerviz) a mi készülékeinkével.
Liebherr hűtőinkkel jelen leszünk a Bocuse d’Or európai döntőjén és az Országos Közétkeztetési Szakácsverseny döntőjén is.
A METRO évtizedek óta a magyar gasztronómiai vállalkozások partnere és szakkiállítások aktív résztvevője. A 2016-os fontos év, hiszen másodszor veszünk részt a Sirha kiállításon, ahol ismét bizonyíthatjuk, hogy folyamatosan megújulunk, mind választékunkban, mind szolgáltatásainkban, és összhangban vagyunk vevőink változó elvárásaival. A kiállítás legnagyobb és számos újdonságot bemutató standjaként hangsúlyt fektetünk arra, hogy a METRO-t úgy mutassuk be, hogy az nemcsak egy áruház tele termékekkel, de emberi arcokkal is, akik megoldásokat kínálnak a vállalkozási területek számos területén, legyen szó étteremről, panzióról, kis kávézóról vagy szállodaláncról.
A METRO gasztronómiai elkötelezettségét kiemelt versenyek támogatásában is megmutatja, hiszen közel 10 éve a Bocuse d’Or versenysorozat hazai és nemzetközi partnerei vagyunk. A szakácsok idei, budapesti Európa-bajnokságának a METRO a kizárólagos hal és húsbeszállítója, illetve a verseny kontinensviadalának történetében először válogatnak a versenyzők a METRO piacáról ételkölteményeikhez kiváló minőségű alapanyagokat.
A Sirha előtti időszakra az volt a jellemző, hogy egy-egy kiállításon nem az ügyfeleket lelkesítettük, hanem egymást – a jövőnket illetően. Talán a Foodapest volt az utolsó regionális vásár, amely a helyi és a régiós lehetőségeket képes volt egyszerre láttatni. Kifulladt, és vele együtt a többi is. Nagy lehetőséghez jutott viszont Budapest a Sirha rendezési jogával, és őszintén remélem, hogy sikerül megőrizni az értékeit.
Mi a T. Nagy Tamás Kft.-ben céljainkat illetően továbbra is a tudásalapú munkában hiszünk, és ezt a tudást törekszünk minden módon a professzionális gasztronómiába integrálni. A tudás értékét nem könnyű beárazni, de a benne rejlő lehetőségeket egyszerű láttatni. Az Ez utóbbi az előttünk álló feladat, és a vásári megjelenés erre jó alkalom. A Sirhán olyan beszállítókat szervezünk 72 négyzetméteren egy „ernyő” alá, akik azonos felfogásban teszik a dolgukat és képesek együttműködni másokkal. Élen járnak az innovációban, előremutató megoldásokkal teszik vonzóvá a mesterségbeli tudást és szenvedélyes hedonisták.
Kapcsolódó cikkeink
Hideg konyha
A funkcionalitás igénye, a digitalizáció folyamatának felgyorsulása, a fogyasztói trendek…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >