Magasabb szintű állatjóléti sztenderdeket vezet be a Lidl Németországban
A Lidl Németország bejelentette, hogy a frissmarhahús- és tejkínálatára vonatkozóan magasabb szintű állatjóléti sztenderdeket vezet be.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
2023 októbere és 2024 tavasza között a Lidl Németország az érintett kategóriákban szereplő termékeket olyan gazdaságokból szerzi be, amelyek a négyes szintű állattartási sztenderdek legalább hármas szintjét teljesítik. A diszkont már most elérte azt a célját, hogy 2024 végéig az üzleteiben kínált teljes frisshús-választék legalább 25%-a megfeleljen a 3-as és 4-es állatjóléti előírásoknak.
A diszkont a jövő év elejétől a saját márkás friss és laktózmentes tej esetében is ugyanezt az elvárást támasztja. Ezt 2024-ben követi majd a tartós tej, amivel befejeződik a diszkont teljes tejkínálatának magasabb állatjóléti előírásokra történő átállítása.
Kapcsolódó cikkeink
Márciusban nőtt a német kiskereskedelmi forgalom
Várakozáson felül nőtt márciusban a német kiskereskedelmi forgalom az előző…
Tovább olvasom >Glutén nélkül – új ízek, új lehetőségek
A gluténmentes termékek piaca az utóbbi években jelentős átalakuláson ment…
Tovább olvasom >Újrahasznosítható szupermarketet épít az Edeka
Németország vezető üzletlánca, az Edeka fenntartható „Triqbriq fa építési rendszert”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >