Lezárult a Cora üzletlánc Carrefour általi felvásárlása Romániában
Lezárult a Cora márka valamennyi romániai tevékenységének Carrefour általi felvásárlása.
Az ügylet keretében a Carrefour 10 hipermarketet és kilenc kényelmi boltot vesz át, és több mint 2000 Cora-dolgozót integrál saját szervezetébe Romániában – áll a kiskereskedő közleményében.
Az idén tavasszal bejelentett és a romániai versenytanács által októberben jóváhagyott tranzakció lezárultával a Louis Delhaize kivonul a romániai piacról.
A Carrefour Románia azt tervezi, hogy az év vége felé megkezdi a felvásárolt hipermarketek és kényelmi boltok arculatának átalakítását, amit reményei szerint 2024 végéig be is fejez.
A kiskereskedő hozzátette, hogy a hipermarketek a rebranding ideje alatt a lehető legnagyobb mértékben nyitva maradnak a vásárlók előtt, míg a kisboltok a Carrefour Express formátumra való átállás érdekében rövid időre bezárnak.
Emellett elindul a Cora devine Carrefour (Carrefour lesz a Corából) kampány, amely a fogyasztók figyelmét az új ajánlatokra és előnyökre hivatott felhívni.
A Cora felvásárlásával a Carrefour hálózatában működő üzletek száma már a 430-at is meghaladja Romániában – közölte a kiskereskedő.
A Carrefour ez év júliusában megállapodást kötött a Louis Delhaize csoporttal a franciaországi Cora és Match láncok megvásárlásáról is.
Kapcsolódó cikkeink
A francia szupermarketeknek tájékoztatniuk kell a vásárlókat a termékméret csökkentésről
Július 1-jétől a francia szupermarketeknek ún. „zsugorflációs”tájékoztatási kötelezettsége van, azaz…
Tovább olvasom >Valós segítséget jelenthetnek az akadálymentesített termékek a fogyatékkal élők számára
A WHO adatai szerint világszerte körülbelül 1,3 milliárd ember, vagyis…
Tovább olvasom >Egy évtized után visszatért a Carrefour Bulgáriába
A Carrefour francia szupermarketlánc helyi médiabeszámolók szerint 10 év szünet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >