A Lenor új, inspiráló termékcsaládot dobott piacra
A modern életvitel rohanó hétköznapjaiból menekülve 5-ből 4-en (az emberek 81%-a) szeretnének több időt a falakon kívül, a szabadban tölteni. Sűrű, sokszor kaotikus időbeosztásunk ezt nem mindig teszi lehetővé, azonban a Lenor új, Inspired by Nature termékcsaládja egy könnyen elérhető megoldást kínál: olyan hosszantartó és friss illattal járja át a ruhákat, amely segít egy-egy értékes pillanatra kizökkenni a mindennapos rohanásból. Mivel az emberek 70%-a lát összefüggést a friss illatú ruhák és a boldogság érzése között, ezért nincs is más dolgunk, mint hagyni, hogy a Lenor hosszantartó, természet ihlette illatai magukkal ragadják érzékeinket!
A Lenor legfrissebb felmérése szerint a mindennapok kihívásai bizony mély nyomokat hagynak bennünk.
Az emberek több mint fele (51%) állítja, hogy a hosszú munkaidő – mint a nap legstresszesebb része – a rosszkedv egyik legfőbb előidézője. Márpedig a munkával töltött idő hossza sajnos nem mutat rövidülő tendenciát. A lakosság több mint fele (56%) jelenleg 8 óránál is többet dolgozik, míg 5-ből 1 ember (19%) tizenegy óránál is több időt tölt munkával naponta. Ez pedig azt jelenti, hogy ha egy átlagos munkanap 8 órás, akkor évente 96 napot dolgozik ingyen!
Ezek alapján nem meglepő, hogy a lakosság több mint fele (52%) stresszesnek érzi magát
A felmérés szerint azonban három olyan gyakran emlegetett hely, ahol nyugalom és boldogság vesz körbe bennünket: a tengerpart (70%), egy kert (62%) és az otthonunk (59%). A Lenor Inspired by Nature termékcsaládja ezt a három helyet kívánja elhozni nekünk: a mélytengeri ásványok, a selyemakác és a shea vaj tulajdonságaival idézi fel ezeknek a nyugalmas tereknek a hangulatát. Lépjen ki a mindennapok nyüzsgéséből és élje át a nyugalom és a hosszantartó frissesség jóleső érzését!
Kapcsolódó cikkeink
Forrólevegős fritőzben készíthető termékeket vezet be a Nestlé
A Nestlé air fryerben való elkészítésre alkalmas termékcsaládot fejlesztett válaszul…
Tovább olvasom >Kibővült kínálat és megújult összetétellel jönnek a Lenor Perfume Therapy öblítők
A Lenor Perfume Therapy termékcsalád megújult összetétellel a különleges parfümolaj…
Tovább olvasom >Miért leszünk jobban a frissen mosott ruha illatától?
Az illatok iránti vágy nem új vagy modern jelenség. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >