A Lenor új, inspiráló termékcsaládot dobott piacra
A modern életvitel rohanó hétköznapjaiból menekülve 5-ből 4-en (az emberek 81%-a) szeretnének több időt a falakon kívül, a szabadban tölteni. Sűrű, sokszor kaotikus időbeosztásunk ezt nem mindig teszi lehetővé, azonban a Lenor új, Inspired by Nature termékcsaládja egy könnyen elérhető megoldást kínál: olyan hosszantartó és friss illattal járja át a ruhákat, amely segít egy-egy értékes pillanatra kizökkenni a mindennapos rohanásból. Mivel az emberek 70%-a lát összefüggést a friss illatú ruhák és a boldogság érzése között, ezért nincs is más dolgunk, mint hagyni, hogy a Lenor hosszantartó, természet ihlette illatai magukkal ragadják érzékeinket!
A Lenor legfrissebb felmérése szerint a mindennapok kihívásai bizony mély nyomokat hagynak bennünk.
Az emberek több mint fele (51%) állítja, hogy a hosszú munkaidő – mint a nap legstresszesebb része – a rosszkedv egyik legfőbb előidézője. Márpedig a munkával töltött idő hossza sajnos nem mutat rövidülő tendenciát. A lakosság több mint fele (56%) jelenleg 8 óránál is többet dolgozik, míg 5-ből 1 ember (19%) tizenegy óránál is több időt tölt munkával naponta. Ez pedig azt jelenti, hogy ha egy átlagos munkanap 8 órás, akkor évente 96 napot dolgozik ingyen!
Ezek alapján nem meglepő, hogy a lakosság több mint fele (52%) stresszesnek érzi magát
A felmérés szerint azonban három olyan gyakran emlegetett hely, ahol nyugalom és boldogság vesz körbe bennünket: a tengerpart (70%), egy kert (62%) és az otthonunk (59%). A Lenor Inspired by Nature termékcsaládja ezt a három helyet kívánja elhozni nekünk: a mélytengeri ásványok, a selyemakác és a shea vaj tulajdonságaival idézi fel ezeknek a nyugalmas tereknek a hangulatát. Lépjen ki a mindennapok nyüzsgéséből és élje át a nyugalom és a hosszantartó frissesség jóleső érzését!
Kapcsolódó cikkeink
Boldog baba, nyugodt mama – stabil maradt a babaápolás piaca
A babaápolás piaca az elmúlt időszakban is viszonylag stabil maradt.…
Tovább olvasom >Ruha nem marad szárazon…
A mosószerek és öblítők piaca főként értékben hozott az elmúlt…
Tovább olvasom >30 éves a P&G Magyarországon
A P&G folyamatosan növekvő termékportfólióval, budapesti központi irodájával és két…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A Vinted akciója miatt használhatatlan vált a FoxPost szolgáltatása
A FoxPost csomagküldő szolgáltatása az utóbbi napokban komoly kihívásokkal nézett…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >