A Lenor új, inspiráló termékcsaládot dobott piacra

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 11. 16. 11:34

A modern életvitel rohanó hétköznapjaiból menekülve 5-ből 4-en (az emberek 81%-a) szeretnének több időt a falakon kívül, a szabadban tölteni. Sűrű, sokszor kaotikus időbeosztásunk ezt nem mindig teszi lehetővé, azonban a Lenor új, Inspired by Nature termékcsaládja egy könnyen elérhető megoldást kínál: olyan hosszantartó és friss illattal járja át a ruhákat, amely segít egy-egy értékes pillanatra kizökkenni a mindennapos rohanásból. Mivel az emberek 70%-a lát összefüggést a friss illatú ruhák és a boldogság érzése között, ezért nincs is más dolgunk, mint hagyni, hogy a Lenor hosszantartó, természet ihlette illatai magukkal ragadják érzékeinket!

A Lenor legfrissebb felmérése szerint a mindennapok kihívásai bizony mély nyomokat hagynak bennünk.
Az emberek több mint fele (51%) állítja, hogy a hosszú munkaidő – mint a nap legstresszesebb része – a rosszkedv egyik legfőbb előidézője. Márpedig a munkával töltött idő hossza sajnos nem mutat rövidülő tendenciát. A lakosság több mint fele (56%) jelenleg 8 óránál is többet dolgozik, míg 5-ből 1 ember (19%) tizenegy óránál is több időt tölt munkával naponta. Ez pedig azt jelenti, hogy ha egy átlagos munkanap 8 órás, akkor évente 96 napot dolgozik ingyen!

Ezek alapján nem meglepő, hogy a lakosság több mint fele (52%) stresszesnek érzi magát
A felmérés szerint azonban három olyan gyakran emlegetett hely, ahol nyugalom és boldogság vesz körbe bennünket: a tengerpart (70%), egy kert (62%) és az otthonunk (59%). A Lenor Inspired by Nature termékcsaládja ezt a három helyet kívánja elhozni nekünk: a mélytengeri ásványok, a selyemakác és a shea vaj tulajdonságaival idézi fel ezeknek a nyugalmas tereknek a hangulatát. Lépjen ki a mindennapok nyüzsgéséből és élje át a nyugalom és a hosszantartó frissesség jóleső érzését!

Kapcsolódó cikkeink