Lengyelországban újratöltőkből kínálja a Carrefour saját márkás termékeit
A Carrefour Polska sajtóközleménye szerint háztartási vegyiáru utántöltő automatát állít működésbe varsói Arkadia áruházában. A vásárlók a termék automatából való vételéhez használhatják saját flakonjaikat, vagy vásárolhatnak egyet az üzletben.
Az automata lehetővé teszi, hogy a vásárlók pontosan annyit vegyenek az egyes termékekből, amennyit csak szeretnének, majd a mérlegen kinyomtatott címkét a flakonra ragasztva fizethetnek a termékért a pénztárnál.
A kiskereskedelmi lánc jelenleg nyolc terméket kínál, közöttük szappant, különböző folyékony konyhai és fürdőszobai tisztítószereket, üveg- és bútortisztítókat, valamint egy univerzális tisztítószert.
Az utántöltő állomásokon kapható saját márkás termékekkel a vásárlók akár 50%-ot is spórolhatnak a hagyományos csomagolású márkás termékekhez képest.
A magas infláció miatt az áruházláncok saját márkái egyre népszerűbbek Lengyelországban is. Ugyanakkor a lengyel vásárlók arról is meg vannak győződve, hogy ezeknek az áruknak a minősége nem igen tér el márkás társaikétól. Ráadásul a saját márkás termékek promóciójából és marketingjéből származó megtakarítások mintegy 30%-kal olcsóbb árakat eredményeznek.
A Carrefour saját márkás termékek csomagolt és csomagolásmentes ára közötti különbség akár a 20%-ot is elérheti, ami akár 50%-os megtakarítást is jelenthet a vásárlók számára egy márkás, csomagolt termékhez képest.
Sylwester Mroczek, a Carrefour Polska kiskereskedelmi formátumok és koncepciók osztályának vezetője szerint az utántöltő automaták bevezetése a Carrefour Polska hosszú távú fenntartható fejlesztési stratégiájának része.
„Látjuk, hogy a lengyelek egyre inkább hajlandók a hulladékmentesség jegyében működő megoldásokkal élni, ezért is tervezzük az utántöltő állomások következetes fejlesztését üzleteinkben és további termékkörökben, így élelmiszerek esetében is. Jelenleg két további ilyen állomásra is vannak konkrét terveink „ – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >