Lehet már nevezni a globális szépségipari és wellness díjpályázatra
Nadja Swarovski a zsűri élén
Elindult a nevezés a Global Beauty & Wellness Awards-ra (GBWA), ami az érintett iparágak vezető díjpályázata a Swarovski vállalatcsoport vagy az Unilever egyik globális vezetőjével, a zsűriben. A díj az innovatív vállalatokat díjazza a kozmetika, az organikus élelmiszergyártás, a táplálék kiegészítők és szállodai szolgáltatások területen.
A GBWA egy globális és független díj, amelynek zsűrije élén Nadja Swarovski, az ékszerek és kristályok készítésével foglalkozó globális vállalat igazgatósági tagja, az alapító unokája áll, de vállalta például a zsűrizést Aseem Puri, az Unilever nemzetközi marketing osztályának vezetője is, aki a világ 100 vezető marketing szakembere közé tartozik. A GBWA a kozmetikumok, az egészségügyi, az organikus élelmiszert gyártók és étrend-kiegészítő iparágak, a wellness-szolgáltatásokat kínáló szállodák, valamint az új fitnesz technológiák innovátorainak teljes vertikumát öleli fel.
Mit ér a GBWA?
A Global Beauty & Wellness Awards egy valódi teljesítményen alapuló díjazási rendszer, hasonlóan a tudományok terén odaítélt Nobel-díjhoz. Az iparági szakértők szerint a GBWA döntőjébe jutni vagy díjazottnak lenni valódi értéket és kiemelkedő marketing értéket is jelent. A nyertesek feltűntethetik a termékek csomagolásán, illetve kommunikációjuk során a díjpályázat logóját, amely így egyedülálló növekedési lehetőségeket kínál a márkák számára.
Egy díj, ami valódi presztízzsel bír
A zsűri tagjai között szerepel még Henrik Mansson, a Mövenpick Hotels & Resorts egykori globális HR alelnöke, csakúgy, nemzetközi FMCG felsővezetők, többek között a Reckitt Benckiser-től, vagy olyan globális szállodai ingatlan-befektető, akinek portfóliójában a Meridien Hotel is megtalálható, de szerepel amerikai szépség blogger, illetve a Wellness Turisztikai Egyesület elnöke és alapítója vagy a L’Oreal egykori hatóanyagokért és termék tesztelésért felelős tudományos vezetője.
A nevezés szeptember végéig tart, a zsűrizés október közepéig zajlik, az online díjátadó pedig november elején lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >Meglepően jól teljesítenek a L’Oreal részvényei
A L’Oreal részvényei pénteken jelentős, 5%-os emelkedést mutattak, ami a…
Tovább olvasom >Mintegy ezer wellness-terméket vezet be kínálatába az amerikai Target lánc
A kiskereskedő több száz exkluzív árucikket kínál és egy online…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >