Külföldön is hazai terméket vásárolnak
Kanadában új növekedési potenciált talált több vezető kiskereskedő a multinacionális élelmiszer-vállalatokkal karöltve. Rájöttek ugyanis, hogy a beköltöző lakosság az anyaországában megszokott márkákat keresi, ettől érzi új hazájában is otthonosabban magát. Ezért a Nestlé és az Unilever is egyre több ázsiai, afrikai, karibi és dél-amerikai termékét kínálja a kanadai üzletek polcain.
Nem elég azonban átcímkézni a termékeket, az összetevőket is felül kell vizsgálni, hogy a befogadó ország szabályainak megfeleljenek. Az Indiában közkedvelt Lady’s Choice vajkrémben például a jódozott sót jódozatlanra kellett cserélni, és a dobozt franciául is feliratozták, hogy a kanadai polcokra kerülhessen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >