Külföldi tapasztalatokról is beszámol a Microsoft Retail Day

Szerző: Trademagazin Dátum: 2019. 03. 06. 19:43

A mai napon, március 7-én kerül megrendezésre a Microsoft Retail Day. A szoftvervállalat saját szervezésű konferenciájának központi témáját a kereskedelemben egyre hangsúlyosabb, mesterséges intelligenciát is tartalmazó, digitális megoldások adják. A rendezvény célja, hogy konkrét példákon keresztül bemutassa azokat a Microsoft-alapú eszközöket, amelyek a digitalizáció korának vásárlói igényeit is szem előtt tartva hatékonyan támogatják az offline és online értékesítést.

A szakmai napon egyéni és páros prezentációk sora váltja majd egymást, felvonultatva a legkülönfélébb fejlesztéseket. A számos hazai előadás mellett külföldi szakemberek tapasztalataiból is inspirálódhatnak az résztvevők, így a lengyelországi Żabka convenience store lánc is bemutatja digitális fejlesztéseit, míg a retailben sikerrel bevethető IoT megoldásokról maguk a fejlesztőcégek, mint az Adastra, a Synerise, a TechData és a BrandLoyalty nyújtanak átfogó, részletes képet.

A konferencia együttműködő partnereként a szakmai előadásokat a Trade magazin moderálja, mely az FMCG piac első számú retail szaklapjaként maga is kiemelt figyelmet fordít a hazai és külföldi retail fejlesztésekre, valamint a digitalizáció és a vásárlói élmény aktuális és jövőbe mutató kérdéseire.

További információ: https://www.microsoftevents.com/profile/6217181

(x)

Kapcsolódó cikkeink