Közösen lépnek fel az élelmiszerhamisítás ellen az olaszok és a franciák
Összefogtak az olaszok és a franciák, hogy megvédjenek egyes élelmiszeripari termékeket, amelyek származásuk miatt különlegesen értékesek az EU-ban és a harmadik világ országaiban.
Az elköteleződés a november végén az olasz és francia miniszterelnökök által Rómában aláírt Quirinale nevű szerződéshez kapcsolódik, amely külön fejezetben tárgyalja a mezőgazdaság és az élelmiszergyártás témakörét.
A cél az, hogy a két ország hatékonyan lépjen fel a francia és olasz élelmiszer-hamisítások ellen, amelyek félrevezetik a vásárlókat és mindkét ország gazdaságára negatívan hatnak.
Az olasz gazdák lobbicsoportja a Coldiretti szerint a nemzetközi agro-kalózkodás számos szimbolikus olasz ételt érint a parmezántól a proseccoig, a provolonétól a pecorino romano-ig, a szalámitól a mortadelláig. A franciáknál pedig olyan termékek vannak veszélyben, mint a Champagne, a Beaujolais, a Bordeaux, a Cognac, valamint a brie vagy a camambert sajt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Értékesítési csapatának leépítését fontolgatja a Nestlé Franciaországban
Közel 150 munkahely megszüntetését tervezi a Nestlé Franciaországban, jelentette a…
Tovább olvasom >Az ezüst korosztálynak szóló saját márkát vezetett be a Penny Olaszországban
November 7-től jelenik meg a Penny Italia üzleteiben a diszkont…
Tovább olvasom >Növekszik a Carrefour árbevétele
A fogyasztói magatartás kedvező alakulásának köszönhetően növekszik a Carrefour árbevétele.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >