Közös vállalatot hozott létre a Carrefour és a Publicis Groupe

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 06. 21. 09:42

Unlimitail néven indult közös vállalattal célozta meg a Carrefour Group és a Publicis Groupe  a kontinentális európai, brazil és argentin kiskereskedelmi médiapiacot.

A vállalat hat hónappal a kezdeményezés bejelentése után indult el, és a minden évben Párizsban megrendezett európai startup és technológiai konferencia, a VivaTech keretében került bemutatásra.

Az Unlimitail célja, hogy európai és latin-amerikai működésében elérje a retail média ugyanazt a volument, komplexitást és következetességet, mint ami felívelését az Egyesült Államokban is lehetővé teszi.

A Carrefour szerint a piac legfejlettebb technológiáit, a „CitrusAd powered by Epsilon”-t, valamint a Carrefour kiskereskedelmi médiával kapcsolatos tudását és szakértelmét egyesítve az új vállalkozás olyan médiaszereplővé válhat, amely a teljes retail média értékláncot lefedi Európában, Brazíliában és Argentínában.

Monetizációs megoldások

Az Unlimitail mindössze hat hónap alatt konvertálta a több mint 120 millió ügyfelet és havonta 1,5 milliárd megtekintett oldalt képviselő első 13 kiskereskedelmi partnerét.

Ezek közé tartozik a Kingfisher France, Groupe Galeries Lafayette, Rakuten France, Showroomprive Group, ÏDKIDS, LuisaViaRoma, MyOrigines, Bringo, Electra Group, Maquillalia, Juguetilandia, Public és 2 Carrefour franchise partner Marokkóban (LabelVie) és Izraelben (Electra Consumer Products).

Az Unlimitail képes lesz a kiskereskedők számára kész monetizációs megoldásokat kínálni. A vállalat szerint a hirdetők számára közvetlen hozzáférést kínál olyan prémium készletekhez, amelyek a legmagasabb konverziós arányt és a hirdetők számára a legmagasabb reklámköltés-megtérülést generálják.

ESM

Kapcsolódó cikkeink