Közös vállalatot hozott létre a Carrefour és a Publicis Groupe
Unlimitail néven indult közös vállalattal célozta meg a Carrefour Group és a Publicis Groupe a kontinentális európai, brazil és argentin kiskereskedelmi médiapiacot.
A vállalat hat hónappal a kezdeményezés bejelentése után indult el, és a minden évben Párizsban megrendezett európai startup és technológiai konferencia, a VivaTech keretében került bemutatásra.
Az Unlimitail célja, hogy európai és latin-amerikai működésében elérje a retail média ugyanazt a volument, komplexitást és következetességet, mint ami felívelését az Egyesült Államokban is lehetővé teszi.
A Carrefour szerint a piac legfejlettebb technológiáit, a „CitrusAd powered by Epsilon”-t, valamint a Carrefour kiskereskedelmi médiával kapcsolatos tudását és szakértelmét egyesítve az új vállalkozás olyan médiaszereplővé válhat, amely a teljes retail média értékláncot lefedi Európában, Brazíliában és Argentínában.
Monetizációs megoldások
Az Unlimitail mindössze hat hónap alatt konvertálta a több mint 120 millió ügyfelet és havonta 1,5 milliárd megtekintett oldalt képviselő első 13 kiskereskedelmi partnerét.
Ezek közé tartozik a Kingfisher France, Groupe Galeries Lafayette, Rakuten France, Showroomprive Group, ÏDKIDS, LuisaViaRoma, MyOrigines, Bringo, Electra Group, Maquillalia, Juguetilandia, Public és 2 Carrefour franchise partner Marokkóban (LabelVie) és Izraelben (Electra Consumer Products).
Az Unlimitail képes lesz a kiskereskedők számára kész monetizációs megoldásokat kínálni. A vállalat szerint a hirdetők számára közvetlen hozzáférést kínál olyan prémium készletekhez, amelyek a legmagasabb konverziós arányt és a hirdetők számára a legmagasabb reklámköltés-megtérülést generálják.
Kapcsolódó cikkeink
Indiai vállalkozás indításáról állapodott meg a Nestlé és a Dr. Reddy’s gyógyszeripari csoport
A svájci óriás indiai részlege kezdetben kisebbségi részesedéssel rendelkezik majd…
Tovább olvasom >A francia szupermarketeknek tájékoztatniuk kell a vásárlókat a termékméret csökkentésről
Július 1-jétől a francia szupermarketeknek ún. „zsugorflációs”tájékoztatási kötelezettsége van, azaz…
Tovább olvasom >Valós segítséget jelenthetnek az akadálymentesített termékek a fogyatékkal élők számára
A WHO adatai szerint világszerte körülbelül 1,3 milliárd ember, vagyis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Neubauer Katalin: Bízunk abban, hogy most már visszatérhet a kiskereskedelem a régi, Covid előtti mederbe
2023 márciusa újabb jelentős fordulatot hozott a magyar kiskereskedelmi szektorban,…
Tovább olvasom >Baromfi Világnap: május 10-e a baromfis szakma ünnepe
Magyar kezdeményezésre május 10-én ünnepli a baromfis szakma a Baromfi…
Tovább olvasom >NGM: az exportpiacok gyengélkedése továbbra is rontja az ipar teljesítményét
A Központi Statisztikai Hivatal adatai alapján 2024 márciusában a naptárhatástól…
Tovább olvasom >